مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

چگونه قدرت مدیومی خود را افزایش دهیم - قسمت سوم

بنام خدا



(3)


چگونه قدرت مدیومی خویش را افزایش دهیم


روش های ارتباط با جهان غیب


                                                                                   فرامرز ملاحسین تهرانی


در این بخش به روش های ارتباط با جهان غیب می پردازیم.

دوستان عزیز ما باید باور کنیم که در تمامی لحظات زندگی با جهان غیب پیوند و ارتباط داریم. درواقع این جهان مادی با تمام پدیده هایش بخش کوچکی از دنیای غیب را اشغال کرده اند. کافی است به این امر توجه داشته باشیم که ما خود نیز روح هستیم و هیچ سنخیتی با این دنیای مادی و این جسم مادی نداریم و اگر مصلحت پروردگار نبود برای ثانیه ای حاضر نبودیم با این جسم سخت مادی همنشینی داشته باشیم.  

 روح به محض حلول در کالبد مادی زندگی موقت دنیایی خویش را آغاز می کند. درواقع هرچه از زمان زندگی ما می گذرد به علت عادتی که به جسم مادی خود و درنهایت محیط مادی پیرامونی خویش می کنیم علاقه و محبت ما نسبت به آنها بیشتر می شود. پس ما باید با کسب معرفت از رسالتی بر دوش داریم کمتر به این دنیا که بازیچه ای بیش نیست دلبستگی نشان دهیم. در بخش قبلی از خواب گفتیم و اینکه روح برای کسب انرژی نیاز به خوابیدن در طول شبانه روز دارد. دراین هنگام است که روح به موطن اصلی خویش یعنی عالم ارواح سفر می کند و تجدید حیات معنوی می نماید. یکی از راههای تقویت قدرتهای مدیومی استفاده از این فرصت برای پالایش روح و نفس از تعلقات و دلبستگی های دنیایی است. درواقع ما می بایست قبل از خوابیدن با علم و آگاهی از اینکه قرار است به موطن اصلی خویش بازگردیم به رویاهایی آگاهانه دسترسی پیدا کنیم. برای این که خوابهای ما هدفمند و از پیش طراحی شده باشد حتما باید روح را به این شرایط و آمادگی برسانیم و این زمانی میسر می شود که روح را در زمانی که بیدار هستیم تربیت کرده و آموزش دهیم. از این طریق است که موفق می شویم یکی از مسیرهای عالی تقویت قدرتهای مدیومی را طی کنیم. 

برای آگاهی  دادن به روح می بایست افسار آن را به دست گیریم. درواقع آنچه که ما می خواهیم باید روح انجام دهد نه آنکه برعکس این موضوع حادث شود. ما باید به آن درجه از تزکیه نفس برسیم که به روح فرمان دهیم که فلان کار را کند یا فلان کار را نکند. هر زمان که ما بتوانیم عنان روح را در زمان بیداری به دست گرفته و دیگر اسیر  تمایلات نفسانی نشویم به هنگام خواب هم قادر خواهیم بود به روح فرمان دهیم که با آگاهی و هوشیاری و با انتخابی که از قبل کرده ایم به سفرهای معنوی بپردازد. متاسفانه اکثر ما انسانها از آنجا که هدف زندگی خویش را گم کرده ایم و در زمان بیداری درگیر و دار مسایل دنیوی و مادیات و گرفتاریهای عدیده هستیم به محض خوابیدن، و قطع ارتباط جسم با روح، تا زمانی که بیدار می شویم به نوعی به کما می رویم و از فرط خستگی و جدایی ضمیر آگاه از ضمیر ناخودآگاه پس از بیداری هیچ اطلاعی از سفرهای روحانی خویش در زمان خواب نداریم. 

خب سوالی که پیش می آید این است که چگونه باید عنان روح را دراختیار گرفت. جواب بسیار ساده است، ما می بایست یک سری اعمالی که با هنجارهای اجتماعی و شرعا و عرفا مطابق با اعمال ضدارزشی است را انجام ندهیم و برعکس کارهایی که موجب خشنودی خدا و خلق خدا می شود را سرلوحه فعالیتهای روزانه خویش قرار دهیم. پس از آنکه به این مرحله از پالایش روح رسیدیم. اولین گام را در کسب معرفت برداشته ایم و آن خودشناسی است. ما تا نتوانیم خودمان را بشناسیم قادر به تقویت قدرتهای مدیومی خویش نیستیم. شناخت خویشتن از نظر فیزیولوژیکی و هم از حیث روح و روان. پس از شناخت خویش می بایست به شناخت جهانی که در آن زیست می کنیم بپردازیم. شگفتی های بی پایان این دنیای بزرگ و باشکوه با کواکب و ستارگان و کهکشانهایی که میلیونها سال نوری از ما دور هستند بهترین دلیل بر وجود آفریننده و خالق و ناظم آن است. پس از شناخت جهان است که ما به عظمت وجودی خویش به عنوان اشرف مخلوقات بیشتر می بریم. دوستان گرامی چگونه ممکن است بدون  کسب معرفت و آگاهی به دنیای فیزیکی که در آن زیست می کنیم، توقع داشته باشیم که درهای جهان غیب و متافیزیک به روی ما گشوده گردد. انشاالله در قسمت های بعدی بیشتر به این موضوع می پردازیم.


کتاب شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی

شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی

شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی

عنوان: شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی (معرفت الروح)

نویسنده: فرامرز ملاحسین تهرانی

ناشر: ناشرمولف

صفحه: 110 صفحه

موضوع: ماورالطبیعه

شابک: 5-8087-04-600-978

کتاب شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی (معرفت الروح) ، به بازتعریفی از مباحث علوم روحی در شاخه مدیومی و قدرتهای واسطه گری میان دنیای روح و دنیای ماده میپردازد.

یکی از مباحث محبوب برای علاقمندان علوم روحی، آگاهی از ظرفیتهای مدیومی در خویش است و میتوان بیان داشت که شاید یکی از آرزوهای این دسته از عزیزان، اتصال به دنیای غیب و مردمان دانا و وارسته آن دیار میباشد.

در این کتاب الکترونیکی، سعی شده با کلام و گفتاری روان و ساده با بهره مندی از دانش و تجارب شخصی و همچنین استفاده از منابع مفید دیگر، چکیده و عصاره تمامی مباحث و روشهای تقویت قدرتهای روحی در نهاد انسان به صورت مختصر و موجز، تقدیم علاقمندان علوم روحی گردد که مهمترین عناوین آن به شرح ذیل میباشد.

شناخت روح، فهرست مشهورترین روح شناسان و مدیومها، ارتباط با جهان غیب، ورود به دنیای ارواح، چشم درون، تمرینی برای تمرکز بهتر، ارتباط خواب و بیداری، تقویت قدرت بینایی، کتابت، پیام آسمانی، نور و صوت الهی، مدیومها و طرد نیروهای منفی، مشخصات ظاهری مدیومها، خودهیپنوتیزم، خواب روحی، چگونگی انجام خواب روحی، آگاهی روح، ع وامل ضعف قدرتهای مدیومی، فرصتی برای رهایی روح، انواع مدیومها ازنظر آلن کارداک، هم صحبتی با ارواح، عوامل عدم موفقیت در ارتباط با ارواح، گردونه دوار، نشانه های حضور ارواح در محیط، تظاهرات ارواح چگونه است، برونفکنی های روحی، چند تمرین برای برونفکنی، هاله بینی، تمرینات فعال شدن چشم سوم، لمس هاله، دیدن هاله، دیدن هاله با چشم غیرمسلح، روش دیدن هاله گیاهان و دیدن انرژی در فضا، آینده نگری و پیشگویی، ارتباط با ضمیر ناخودآگاه با حرکت پاندول، تقویت ارتباط با ضمیر ناخودآگاه در خواب، روح مجرد، تمرینی برای هاله بینی، تمرینی برای دیدن هاله حرارتی، تمرینی برای دیدن هاله های تکاملی، برتری عقل بر ماده، تمرین تاثیرگذاری بر ماده، تله کینزی، پیشرفت در تله کینزی، خم کردن اشیا با نیروی ذهن، حرکت دادن اشیا کوچک با ذهن، عکسبرداری از ارواح، قدرتهای مانیه تیزمی، تکنیک کشش از پشت و مقاله طبقات روح.


... دانلود ...

نظرات 1 + ارسال نظر
Sam پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 18:53

Hi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد