مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

علائم حضور ارواح در محیط

بنام خدا

علائم حضور ارواح در محیط


نتیجه تصویری برای روح


فرامرز ملاحسین طهرانی


سوال اکثریت افرادی که علاقمند به مباحث علوم روحی هستند این است که علائم حضور و ظهور ارواح در محیط چیست؟ خب در پاسخ می توان گفت که ارواح به خاطر اینکه دارای جسم مادی و فیزیکی نیستند هیچ نشانه ای از حضورشان در محیط قابل رویت نیست. آنها چیزی شبیه به موج هستند و خب امواج با چشم انسان قابل رویت و مشاهده نمی باشد. اتفاقا ارواح بسیار راغب هستند که در جمع انسانی دیده شوند، مخصوصا ارواحی که به تازگی فوت شده و می خواهند باز هم مثل سابق در جمع خانوادگی حضور داشته باشند و با نشان دادن خودشان به اعضای خانواده که داغدار هستند آنها را تسلی دهند.

اما در پاره ای مواقع و تحت شرایطی خاص ارواح برای اشخاصی خاص قابل رویت و یا از طریقی دیگر قابل درک و احساس هستند که در آینده و در مقالات بعدی تمریناتی را خواهم داد که علاقمندان به مبحث ارتباط با ارواح بتوانند تا حدودی به این درک و احساس نایل آیند. 

معمولا ارواح به چند دلیل از خود نشانه و علامتی برای حضور در محیط ندارند. اول اینکه کوچکترین نشانه از حضور ارواح ممکن است باعث ترس فرد و یا افرادی شود که در آن محیط حضور دارند. ارواح مخصوصا ارواح متعالی بسیار مراعات حال اشخاصی را که مبادرت به ارتباط با ارواح می کنند را دارند زیرا آنها با تشخیص هاله های پیرامون افراد می توانند بفهمند که آن شخص دارای چه میزان از درجات تکامل روحی و آگاهی و دانایی درباب مسایل ماورالطبیعه است و اگر این میزان آگاهی و تکامل روحی در حدی قابل قبول باشد و آن شخص هم راغب به دریافت پالس هایی از ارواح باشد، آن وقت با اجازه از محضر پروردگار ارواح از خویش تظاهراتی را نشان می دهند در غیر این صورت هیچ روحی اقدام به برقراری تماس فیزیکی با هیچ شخصی نمی نماید.

  معمولا افرادی که در زمینه علوم روحی مدتی است در حال تحقیق و پژوهش هستند این طور گمان می کنند که توانایی و ظرفیت مشاهده تظاهرات و پالس های ملموس از ارواح را دارند اما خود ارواح می دانند هر شخصی قادر به تحمل دریافت این پالس ها نیست و ممکن است به محض مشاهده کوچکترین علائمی از ارواح دچار ترس و توهم و حتی شوک های روانی گردد، پس فقط در حد یک تماس کتابت و یا القا فکر و ایده ای ناب، خود را برای اشخاص علاقمند به ارتباط به روح عیان می سازند.

و اما  فرض می گیریم که یک روح در یک محیط حضور دارد و شخصی که اقدام به ارتباط نموده است، این سعادت نصیبش شده است که در آن لحظه در معرض امواج ارواح قرار گرفته و از ایشان تاثیراتی را بپذیرد. معمولا علامت و نشانه حضور ارواح و یا یک روح در یک محیط توجه و تمرکز ذهن شخصی است که اقدام به تماس کرده است. در این مواقع درجه القا حضور روح به شخص بالا می رود و آن شخص به نوعی هیپنوتیزم سبک شده و به جز فکر کردن در باره روحی که در محیط هست قادر به فکر کردن به هیچ موضوع دیگری نیست. همین موضوع عاملی می شود که شخص مدیوم از درون دچار یک لرزش خفیف اولیه شود که این حالت وی برای ارواح حاضر در کنار وی قابل تشخیص است و اگر این لرزش و اضطراب درونی بیشتر از حد معمول گردد خود ارواح محل را ترک می کنند تا آن شخص دچار ناراحتی و عواقب سوء آن نگردد. اما اگر شخصی قدرت و توانایی تحمل امواج ارواح را داشته باشد، در نهایت ممکن است یک حالت احساس سردی به وی دست دهد و از این سرما دچار لرزش خفیف گردد که با استمرار این تماس ها در آینده دیگر دچار این مشکل نمی شود و خیلی راحت در تماس های بعدی قادر است که حتی با ارواحی که بر وی ظاهر شده اند رودررو نشسته و صحبت و مذاکره نمایند. 

در مواقعی که امواج ارواح حاضر در محیط زیاد گردد، بنا بر تکامل و وارستگی ارواح حاضر در آن محیط، معمولا بوی خوشی مثل بوی عطر گلهای بهاری در آن فضا پخش میگردد.  همچنین به علت ارتعاش امواج روح که سعی در سفت شدن و عینیت دادن به جسم روحانی خویش می گردد ممکن است نسیمی در محیط ایجاد گردد که اگر داخل اتاق باشد، به صورت خفیف باعث تکان خوردن پرده های اتاق شود.

ارواح در زمان هایی که شرایط را مناسب می بینند به درخواست  شخص و یا اشخاص تماس گیرنده، به خود جسمیت کامل می دهند و از اکتوپلاسم موجود از بدن شخص مدیوم و یا اکتوپلاسم موجود در محیط ، آرام آرام شروع به ظاهر شدن می کنند، بطوریکه کاملا مثل دوران زنده بودنشان سفت و محکم و دارای کالبد فیزیکی می گردند که البته همانطور که گفتم شرطش این است که شخص تماس گیرنده از حیث قوای روحی و روانی بسیار قوی و تا حدودی وارسته از دنیا باشد. 

اما نصیحت من به شما عزیزان این است که هرگز بدون آگاهی و کسب تجربه و بدون داشتن دانش روحی از هیچ روحی نخواهید که برای شما تظاهراتی فیزیکی داشته باشد، زیرا درصورتی که این خواسته شما - که البته بسیار بعید است - مورد اجابت قرار گیرد، معلوم نیست که بعد از این اتفاق شما چه واکنشی از خود نشان می دهید. همه ما تا زمانی که یک آرزو و خواسته در ذهن ماست، در واکنش های ذهنی نسبت به آن خواسته می توانیم هزاران عکس العمل دفاعی از خود نشان دهیم اما اگر این خواسته در عالم بیرون از ذهن ما رخ دهد، فقط قادر خواهیم بود یک واکنش نسبت به آن داشته باشیم و درا ین مورد هم می بایست بهترین و عقلانی ترین راهکار را برگزینیم. اگر شما و یا هرکس دیگری بدون داشتن دانش روحی و بدون داشتن تجربه ای در مورد ارتباط عینی با عالم غیب درگیر مسایل بغرنج و پیچیده تظاهرات ماوراالطبیعی شوید، به علت عدم آگاهی از چگونگی نحوه رخدادهایی از این دست و چرایی آن، هزاران سوال و پرسش رفته رفته در ذهن شما شکل میگیرد که ممکن است باعث دیوانگی و جنون گردد و شما را چنان از لحاظ روحی و شخصیتی استحاله نماید که دیگر شما آن فردی نباشید که قبل از آن بوده اید و همین عامل جدایی شما از خانواده و دوستان و جامعه گردد. پس در هر موردی بالاخص موضوعات متافیزیکی حد تعادل را داشته باشید و تحت نظر یک استاد و راهنما اقدام به تحقیق و تفحص و تمرینات معنوی کنید. در این مورد در آینده بیشتر خواهم نوشت.

و اما تظاهرات ارواح چگونه است؟

این موضوع بستگی به فراهم بودن عوامل مساعد محیطی و وجود سیاله های کافی برای ظهور ارواح باشد. در مراحل آغازین و در ابتدایی ترین شکل حضور ارواح، آنها به صورت ردی از موج و یا نقطه های نورانی شناور در فضا قابل مشاهده هستند. این نقطه های نورانی فقط در تاریکی شب و یا هوای گرگ و میش غروب قابل رویت می باشد و مثل ستاره هایی شناور در چند متری بالاتر از زمین به این سو و آن سو در حال جنبش و جوش بوده و قرار گرفتن انسان در میان این نقطه های نورانی باعث تاثیرپذیری از امواج مثبت آنها می گردد که اگر کسی نسبت به این موضوع بی اطلاع باشد، یک احساس سبکی و شعف و خوشحالی به وی دست می دهد که نمی داند علتش چیست. حتما شما هم بعضی اوقات شده که ناگهان خوشحال می شوید و یا یک ذوق درونی به شما حادث می گردد که این به خاطر این است که شما در آن لحظه در توده ای از امواج و نقطه های نورانی قرار گرفته اید که ارواح وارسته آن را پدید آورده اند.

از دیگر نشانه های حضور ارواح در محیط بوی خوشی است که ناگهان در محیط می پیچد که این مورد در صورتی است که ارواح حاضر در آن محیط از ارواح وارسته و متعالی باشند. از دیگر علائم ارواح در محیط بروز اتفاقات غیرطبیعی است که در محیط رخ می دهد، مثل این که شما دنبال چیزی می گردید که شدیدا به آن احتیاج دارید اما نمی توانید پیدایش کنید در این لحظه ممکن است ازسوی ارواح حمایت شوید و آن چیز ناگهان در نزدیکی شما پیدا شود. و یا اینکه خطری متوجه شما می گردد که به شکل معجزه آزایی نجات می یابید و یا اینکه ذهن شما درگیر  سوالی لاینحل است که نمی توانید جوابی برای آن پیدا کنید که این گره در نهایت توسط ارواح در ذهن شما گشوده می شود و شما به پاسخی واضح دست می یابید. ازسوی دیگر ممکن است ارواح حضور خویش در محیط را با زدن ضربه هایی به شیشه و یا دیوار خانه و یا روی میز اعلام نمایند. در این طور مواقع به خودتان مسلط باشید و باب یک گفتگوی منطقی را با این میهمانان غیبی باز کنید. اگر می ترسید از آنها بخواهید که آن محیط را ترک کنند و با این کارشان مزاحم آنها نشوند و به آنها بگویید که این کارشان موجب خشم و ناراحتی پروردگار می گردد و آن وقت خواهید دید که سریع روح و یا ارواحی که مبادرت به زدن ضرباتی به در و دیوار و شیشه می کردند محل را ترک می کنند. اما اگر خواهان ادامه این ارتباط هستید باید بدانید که آن ارواح شاید این کارشان برای مزاحمت نبوده و برای شما پیامی داشته باشند. دراین صورت این ضربات به در و شیشه و دیوار را در قالب حروف و کلمات قرار دهید و به آنها بگویید که مثلا اگر روح یک فامیل هستند یک ضربه آرام روی میز یا شیشه بزنند و اگر غریبه اند دو ضربه بزنند و به همین شکل با آنها صحبت کنید که اصطلاحات به این نوع ارتباط تماس تلگرافی می گویند. 

بهرحال ارواح زیادی هستند که از عالم غیب مراقب و حامی ما هستند و در پاره ای از مواقع که صلاح بدانند به کمک ما می آیند. پس چه بهتر که ما با آگاهی از الطاف و کمک های این دوستان نامریی خویش در هنگامی که این چنین از سوی آنان حمایت می شویم از آنها تشکر نموده و بخواهیم که بازهم ما را در تمامی مراحل زندگی یاور و پشتیبان باشند. 

در این مورد در آینده بیشتر خواهم نوشت.

نظرات 9 + ارسال نظر
نرجس پنج‌شنبه 16 دی 1400 ساعت 12:33

سلام خسته نباشید
من ۲۱سالمه والان یکساله عقدم و حدودا ده ساله منو مادرم تنها زندگی میکینم
در کودکی من شدیدا دلبسته پسر خاله م بودم که تو سن 21سالگی فوت کرد اون موقع من کلاس دوم یودم و از اون موقع تاالان خیلی وقتا خوابشو میدیدم ک میگفت من زنده مدرکل خیلی ب فکرشم و حتی میشه گفت عاشقش بودم..
اولین بار سوم راهنمایی ساعت شیش و ربع صبح یه مرد رو تو اتاقم دیدم خوشتیپ و کم سن بود من اون موقع هیچی نتونستم بگم ولی مطمن بودم انسان نیست چون من با مادرم زندکی میکنم اون اقا از اتاقم رفت بیرون و من بلافاصله بلند شدم و دیدم کلیدی که توی در بود در حال تکون خوردنه و مطمئن شدم کسی تو اتاق من بوده
گذشتو ما منزلمونو عوض کردیم از همون تاریخ ب بعد تمااااام خوابهام بلا استثنا همونجوزی ک بود اتفاق میوفتاد یا هروقت خواب میوفتادم سر تایمی که باسد بیدار میشدم دو دیقه قبلش سه نفر انگار منو بیدار میکرد یا تمااااام حرفایی که میزدم دقیقا اتفاق میوفتاد با تاریخ دقیق....
چندشب پیش نامزدم خونه ی ما بود و من واسه خوردن اب از اتاقم تومدم بیرون (چراغها خاموش بود) که دیدم نامزدم دم اتاقم ایستاده و ب حالت بغل کردن دستشو باز کرده (البته من صورتشو ندیدم فقط دیدم مرده و تنعا مرد خونمون نامزدمه دیگه) رفتم تو بغلش اما رد شدم و خوردم ب در اتاقم وقتی درو باز کردم دیدم نامزدم نشسته ینی اصلا اون نبود گذشت تا دیشب که مادرم ساعت دو نصف شب بیدار میشه درحالی که منم اون موقع تنها توی اتاق خودم بودم و یه نفر رو پشت در اتاق من به حالت منتظر و دست بسته دیده درحالی که من دیشب تنها بودم و هیچ مردی تو خونه ی ما نبوده.....
ممنون میشم کمکم کنین.

سلام. چشم شهود شما در مواقعی فعال می‌شود که معلول احساس شما نسبت به پسرخاله متوفای شماست، با گذشت زمان و عادت کردن به همسرتان، مشکل شما رفع میگردد.

آریو دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 13:40

سلام وقتتون بخیر به مدت یک ماه میشه که دختر عموم تودریا غرق شده و فوت کرده اوایل مرگش اومد خوابم و 3 بار اومد تو خوابمو همش ناراحت بود و همش جیغ می‌کشید تروخدا کمکم کنید خیلی میترسم الانم چند وقته که همش احساس میکنم نمیبینم احساس میکنم یکی گوشه اتاقم نگام میکنه و حتی شبا موقع خواب اصلا خوابم نمی‌بره و میترسم و تو اتاقم کاملا حس منفیه خیلی میترسم. و الان احساس میکنم کنارمه و خود بخود ساعت 1 شب بیدار میشم از خواب لطفا کمکم کنید 15 سالمه

سلام.
چون به تازگی این اتفاق افتاده، تا مدتی شما دچار این حالات خواهید بود و طبیعی است. انشاالله آرام آرام حالات روحی شما مساعد می‌شود، نگران نباشید. بهرحال هرکس روزی از دنیا می‌رود، شما باید به خودتان مسلط باشید.

مریم یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 22:34

سلام و خسته نباشید. چند ماهی میشه که من هر چند روز یکبار یا دو روز پشت سر هم برای یه مدت زمان کوتاه ۳۰ثانیه ای تا یک دقیقه ای یک بوی خوشی در کنارم استشمام میکنم که نمیدونم منبعش از کجا میاد، نه از حمام نه از بیرون نه عطر یا اتوکلن. یکبار هم شب که رفتم روی تخت بخوابم و تنها بودم با اینکه پنجره بسته بود و باد از جایی نمی اومد پرده عمودی تکان خورد و به دیوار خورد و برای من باعث تعجب شد. شب ها صدای تق توق از در و دیوار و کمد میشنوم ولی با خودم میگم به خاطر انبساط انقباظ این صداها هست و اهمیتی نمیدم. من قبلا یه چیزی توی نت خونده بودم در مورد جن عاشق و این چیزا. و وقتی بهش فکر میکردم ترس وجودمو میگرفت سعی کردم اهمیتی ندم. ولی واقعا خیالم راحت شد که ممکن هست یه روح متعالی باشه به خاطر بوی خوبی که گاهی استشمام میکنم. ممنون از مطالب خوبتون

با سلام
در کانال تلگرامی مثنوی ارواح مطالب زیادی در این رابطه هست مطالعه کنید. درضمن کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح از لحظه قبض جان تا .... هم اطلاعات کافی در این رابطه به شما می‌دهد.

ستاره سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 21:29

سلام من ۳۴ سالمه مدت یکساله که دچار مشکل شدیدی شدم به طوری که از خونه و تنهایی میترسم یکبارم خونمونو عوض کردیم بخاطر مشکم از بوهای بد و بازو بسته شدن در شروع شد شبها ۱۲ شب به بعد ناخوداگاه چشممو باز میکنم میبینم بالای سر خودم یا بچهام چیز سفید رنگ به شکل گل قاصدک کاهی خیلی بزرگ یا کوچک که انگار کل توجهش به من وایستاده بسم الله که میگم بعد سه یا چار بار گفتن ارام ناپدید میشه نمیدونم روح یا جن قران زیاد میخونم دعا نویسم رفتم ولی هیچ فایده ای نداشت بعضی وقتا هم با سرعت میاد سمت من تا نزدیک میشه نا پدید میشه لطفا کمکم کنید تا بدونم این چیه.با تشکر

با سلام
جهت آشنایی بیشتر با شما در جلسه ارتباطی که روز 23 خرداد برگزار می شود شرکت کنید تا از نزدیک مشکل شما را بررسی کنیم.
موفق باشید.

بتی دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 05:36

سلام...من احساس میکنم که قسمتی از خونمون یه مشکلی داره...ته خونمون بعضی وقتا یه آدم سیاه پوش رو میدیدم که تا چشمم بهش میوفتاد انگار باسرعت زیادی و میدوید وعیب میشد تااینکه یه بار از خواهرم دقیقا همین چیز ودقیقا درهمون محلی که من همیشه میدیدمش شنیدم و اونم دقیقا همینو دیده چند بار...محدوده ی اون قسمت انتهایی خونه تاسالها قابل دستکاری نبود(درواقع گاراژ خونه)هنوزهم ساخته نمیشه ..هربار مشکلی پیش میادو....خونخ ما ومودربزرگم بهم چسبیدن واین قسمت گاراژ ما دوسالی هست که ساخته شده اما از اونا هنوز نه عمم که اون قسمت رو داره ردش سقف میسازه ،سقفش اومده پایین وریزش داره خلاصه اینکه جور نمیشه کلا...لازم به ذکره که وقتی خونمون رو چند سال پیش داشتن میساختن کوچمون یه باغ بزرگ بوده واز زیر خاک توپ جنگی پیداکردن ما ساکن کرمان هستیم...از بچگی کابوس هایی درباره اون محدوده خونه وانباری که کنارش هست داشتم و برای هممون انگاری منحوسه...من خیلی وقتا فکر میکنم که اونجا جوانی رو رو به قتل رسوندن ودفنش کردن..و چند مورد اتفاق دیگه در خونمون چندسال پیش چادر مادرم روزمین بوده و خشک هم بوده اما بعداز دقایقی متوجه میشن که چادر خیس خیس شده...واینکه یک سال ونیم پیش طبقه بالای خونمون (روی گاراژ)که اتاق منه، بودم به شدت حضور چیزی رو احساس کردم و مطمین بودم که چیزی تو اتاقع شب قبلش خواب روح دیده بودم اما یه روح خوب...خلاصه اینکه من اون لحظه بهش گفتم من میدونم اینجایی وترسی ازت ندارم اگه اینجایی درو ببند...الله اکبر اعوذبالله من الشیطان رجیم درکمتر از سی ثانیه بعدش در اتاقم که تا ته باز بود به شکلی که انگار یه انسان داره دردو میبنده وتقریبا باسرعت در داشت بسته میشد من فریااااد زدم نه نهههه....ودویدم سمت در ودرو گرفتم...ناگفته نماند که از وقتی انتهای خونه رو ساختیم زندگیمون به شدت بد شده همع چیز در عرض دوسال تغییر کرده هرکدوم از اعضای خانواده به نحوی...و ازهمه بدتر وضع من هست..ایا امکان داره روح جسدی بخواد مارو متوجه حضورش بکنه؟به نظر شما این نشونه ها یعنی چی؟لزومی داره که یه ملا رو بیاریم خونه و دعایی چیزی بخونه؟هرکس تو اون اتاق چسبیده به گاراژ میخوابه با وحشت بیدارمیشع...یه جیز نحس و عجیب واقعا اونجا هسته فضای ترسناکی داره....من که دارم ایمان میارم به روح و....
توی شهرمون کوچه چهل وچهار یا چهل ودو خیابان جهاد یک خانه ی جنی هست که اطلاعات کلا بستش...معلمم جوونیش اونجا رو کرایه کرده بودن که اتفاقای عجیبی وغریبی رخ میداده ته باعچه سگ ها به شدت به چیزی حساسیت نشون میدادن و دهنش کف میکرده ویکیشون می افتاده زمین بعدها تحقیق کردن فهمیدن اونجا خونه ی ارتشی زمان شاه بوده که تو خونش میکشنش به خاطر همین بیشتر این فرضیه ی قتل و جسدو... توذهننم پررنگ ترمیشه...لطفا اگه راهکاری دارید بهم بگید....اون روح اگر وجودداشته باشه باما بده یافقط میخواد خودشو نشون داده باشع؟

با سلام
البته حضور ارواح برزخی در محیط های گوناگون امری طبیعی است اما اینکه بخوان تظاهراتی از این دست داشته باشند دلایلی دارد ازجمله احساس حضور آنان ازسوی افرادی که در آن محیط هستند و شما نشان دادید که آنها را احساس کرده اید و درباره آنها فکر میکنید و این خیلی برای ارواح برزخی که علاقه دارند تا مثل زندگان مورد توجه قرار گیرند فرصت خوبی است تا به حضور خویش و ارسال پارلس هایی برای انسانهای حاضر در آن محیط ادامه دهند. شما خیلی بهتر می بود از ابتدا نسبت به این موضوع بی تفاوت میشدید تا آنها به تظاهرات خویش ادامه نمیدادند. بهرحال باید بی توجهی کنید و انگار که اصلا آنها از اول هم حضور نداشتند فکر و ذهن خود را از این فکر خارج سازید و به امور روزمره زندگی اتان بپردازید و آنها را به خودشان و دنیای خودشان واگذار کنید تا آنها نیز از چنین تظاهراتی و ارسال علایمی دال بر اثبات حضورشان در محیط دست بردارند.
موفق باشید.

دریا 27 پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 04:04

با سلام ، من قبل از رفتن به کلاس احضار شب ها کلن نمیخوابیدم، چند وقت پیش با خواهرم به کلاس احضار روح رفتیم ،،در آنجا به ما یاد دادن که از طریق کتابت با روح ارتباط برقرار کنیم ،، وقتی به منزل رسیدیم من این کار را چندین بار در یک روز انجام دادم ،، و بعدش دیگر آن کار را انجام ندادم، الان چند روز هست من از تاریکی میترسم و شب ها احساس میکنم کسی در منزل هست و صداهایی میشنوم ، باید چکار کنم ؟ تر خدا کمک کنید ، بی خوابی شبانه و ترس خیلی بده

با سلام
شما نباید به هر جلسه ای بروید. درضمن بدون دانش روحی نباید اقدام به کتابت میکردید. بهرحال هیچ به دلتان نگرانی راه ندهید ممکن است ازلحاظ ذهنی دچار توهم شده باشید دیگر هیچ تمرینی انجام ندهید و فکر و خیالات بیهوده را از خود دور کنید. اگر باز هم ناآرام بودید در جلسه پنجم مهرماه ما ثبت نام کنید تا راهکاری در این باره داشته باشیم.
موفق باشید

افسانه پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 16:07

با سلام من خانمی 48 ساله هستم که به علت یه بیماری خاص ویلچری هستم و پدرم همان سالی که به این بیماری دچار شدم فوت کرد. چند ماه پیش چند شب پشت سر هم صبح که پامیشدم میدیدم روم روانداز انداخته شده. بعد که همسرم خواست دوربین بذاره دیگه تکرار نشد. تا اینکه چند شب پیش دوباره تکرار شد و صبح دوباره با روانداز بلند شدم. دیشب هم احساس کردم موقعی که آخر شب دارم کتاب میخونم متوجه یه حرکاتی شدم. نمیدونم چرا فکر میکنم روح پدرم باشه. لطفا راهنمایی کنید

سلام
عوامل گوناگونی ممکن است وجود داشته باشد که شما فکر میکنید شاید پدیده های ماورایی یکی از آن موارد است اما من توصیه میکنم زیاد خودتان را درگیر این ذهنیات نکنید. چرا که لزومی ندارد روند طبیعی زندگی خودتان را بخواهید به حدسیات گره بزنید. انشالله که موضوعاتی از این دست در زندگی همگان منشاء خیر باشد.
موفق باشید.

kim yoona یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 17:36

سلام... من مدتی بود که احساس میکردم شب ها وقتی که خوابم یا دراز کشیدم کسی پشت سرم است و نفس هاش رو حس میکردم... در صورتی که شب ها من تنها و توی اتاق خودم میخوابم... یه مدت دیگه این حس رو نداشتم... ولی چند ساله احساس میکنم خونمون انرژی منفی بدی داره... هر گلی که میگیریم و میاریم خونه، خراب میشه، هر حیوون خونگی میاریم داخل خونه، میمیره، جدیدا هم احساس میکنم وقت هایی که تنهام کسی کنارمه... مثلا همین دیروز من توی خونه تنها بودم که یکدفعه صدایی شنیدم، دقیقا مثله صدای محکم نشستن روی مبل که همیشه میشنوم این صدا خیلی واضح و بلند بود و 3بار تکرار شد... ولی آخرین باری که تکرارشد روی اون مبل نبود و من حس کردم که کسی با یه صدای عجیب و کمی روی مبل کناری نشسته، صداشم شنیدم... من واقعا میخوام بدونم ماجرا چیه؟ چون از صداهایی که شنیدم مطمئنم...

با سلام
خیلی بهتر است که سن و سال خود را هم می نوشتید. بهرحال با دو سه سطر نوشته نمی توان به حالات روحی و روانی شما پی برد و حتما می بایست با شما و افرادی مثل شما صحبت و گفتگوهای رودررو داشت تا به شناخت دقیق تری از خاطرات و داشته های ذهنی در ضمیر ناخودآگاه دست یافت. اما در این سطور به شما توصیه می کنم که هرگز به خودتان القا نکنید که چنین صداها و یا پدیده هایی را در پیرامون خویش حس می کنید و خیلی بی تفاوت از کنار آن بگذرید اما اگر پدیده های فوق برایتان تکرار شد از تنهایی در مکانها حتی الامکان خودداری کنید و در جمع دوستان و آشنایان بیشتر به سر ببرید و همچنین برای خودتان سرگرمی های علمی و تفریحات سالم را مهیا نمایید تا به مرور زمان امواج مزاحم محیط از نفوذ به آگاهی شما منصرف گردند.
موفق باشید.

اعظم دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 11:34

با سلام و خسته نباشید
مطالبتون بسیار عالی و آموزنده هستند و کاملا بدرد بخور.من همیشه تو اتاق خوابم صداهای ضربات به کمد و شیشه رو حس کرده بودم ولی همیشه حس میکردم عواملی غیر روح هستند گاها هم دچار اضطراب میشدم.خونه میگفتن توهم میکنی درحالیکه یه شب برادرم که پیش ما زندگی نمیکرد در اتاقم خوابید من یه پرستارم و اون شب شبکار در بیمارستان بودم بهم زنگ زد و گفت که الان میفهمم چی میگفتی.


تمامی مطالبتون رو میخونم.ممنونم.موفق باشین.

با سلام به شما.
از الطاف شما سپاسگزارم.
در پاسخ باید بگویم البته زیاد به این موضوع فکر نکنید تا خدایی نکرده دچار توهم نشوید. سعی کنید با این مسئله خیلی عادی برخورد کنید و آن را برای خودتان بزرگ و خیلی غیرطبیعی ندانید. شاید عواملی طبیعی باعث این صداها باشد. بهرحال ا گر هم عوامل غیرطبیعی و ماورایی عامل آنها باشد باز هم مسئله حاد و بغرنجی نیست و تا آنجا که می توانید سعی نکنید با آن ارتباط برقرار کنید. اما توصیه من به شما این است که کتابهای مربوط به علوم روحی را مطالعه کرده و سطح دانش و معرفت خود را نسبت به این موضوع یعنی (روح شناسی) بالا ببرید تا اگر هم نیروهای غیرمادی تمایل به ارتباط با شما را داشته باشند، شما با دانش روحی خویش بتوانید ارواح متعالی را از ارواح بی سواد و مزاحم تشخیص دهید. در این رابطه بزودی کتاب الکترونیکی تقویت قدرتهای مدیومی در وبسایت قرار خواهد گرفت که آن را حتما تهیه و مطالعه نمایید و دو سه ماه دیگر نیز کتاب الکترونیکی «خاطرات یک روح از هنگام قبض جان تا رسیدن به ...» تقدیم میگردد که آن هم کتاب تاثیرگذار و زیبایی است که حتما مطالعه آن را به همگان توصیه می کنم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد