مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات / قسمت دوازدهم

پاسخ به سئوالات/12


سفر به بهشت


قسمت دوازدهم

فرامرز ملاحسین تهرانی

سوال اول: از خانم زهرا نوری

در رابطه با جلسات احضار ارواح جناب رهبر زاده سوال داشتم به چه طریقی می شود این هماهنگی را ایجاد کرد ممنون میشم سوال منو جواب بدین.

پاسخ: ایشان اصلا چه در گذشته و چه در زمان حال کلاسهای تماس یا احضار ارواح نداشتند. بلکه در همان سال ها کلاسهای علوم روحی را دایر کرده بودند که به صورت تئوریک به مباحث این علم برای شاگردانشان میپرداختند. اما در حال حاضر هم به علت بالا رفتن سن شان، دیگر کلاسهای علوم روحی هم ندارند و درواقع بازنشسته شده اند و شاید کلاسهای آموزشی خصوصی برای اطباء جهت آموزش انرژی درمانی داشته باشند. اما شما می توانید برای تشکیل چنین جلساتی توسط شاگردان ایشان، با مراجعه به صفحه اول مثنوی ارواح از شرایط و الزامات تشکیل چنین جلساتی آگاه شوید.

  

سوال دوم: از آقا یا خانم چراغلو

با عرض معذرت از طرح چنین سوالی، میخواستم بدانم که حضور خانم ها و آقایانی که بخاطر عادت ماهانه و یا احتلام پاک نیستند در جلسات ارتباط با ارواح و یا کتابت با ارواح باعث عدم موفقیت در این زمینه می شود یا خیر؟ و یا اصلا ارتباط با ارواح در چنین وضعیتی گناه است؟ و یا ارتباط با ارواح بعد از عمل زناشویی و عموما حالاتی شبیه به حالاتی که گفتم مانع از موفقیت آمیز بودن ارتباط با آنها میگردد؟ باز هم از طرح چنین سوالی از شما عذرخواهی می کنم.

پاسخ: در حالات و وضعیت هایی که فرمودید، هیچ ایرادی برای ارتباط با ارواح نمی بینم. اما شاید انسانی که در چنین شرایطی باشد، تمرکز کافی برای امور ارتباط با ارواح را نداشته باشد. مثلا اعتقاد به چنین عقیده ای که یک زن یا مرد ناپاک نباید ارتباط با عالم غیب داشته باشد، باعث عدم تمرکز کافی برای دریافت پیام برای وی گردد و باعث شکست در ارتباط شود، وگرنه به خودی خود آنچه که برای ارواح مهم است، روحیات و نیات و تمرکز کافی شخصی است که بنا دارد با آنها ارتباط برقرار کند. البته اگر ما در چنین شرایطی با جسمی پاک به امر کتابت با ارواح و یا تشکیل جلسات ارتباط مبادرت کنیم خیلی بهتر است و این بیشتر برای خود ما و تمرکز بهتر ما مفید خواهد بود اما اگر بنابر ضرورت ما مجبور به شرکت درچنین جلساتی شویم و دچار همان وضعیتی که شما فرمودید شده باشیم، نباید نگرانی به خود راه داده و با نیت پاک همراه با سایرین که در جلسه حضور دارند، از پیامهای معنوی ارواح مستفید گردید.


سوال سوم: از خانم رویا

از چاله مرگ خیلی خوف دارم. وقتی به یاد گودی قبر می افتم، دچار حالتی بد و غمبار می شوم. اصلا نمی توانم تصور کنم که روزی می باید خودم در این گودال بخوابم و در این تنگنا قرار بگیرم. گاهی دچار افسردگی می شوم. چگونه این افکار را از خودم دور کنم. این افکار پریشان و ناراحت کننده را.

پاسخ: برداشت شما از مسئله مرگ یک برداشت غلطی است. اصلا قرار نیست تا زمانی که شما حس دارید و زنده هستید شما را در یک گودال تنگ و تاریک قرار دهند. ما و شما زمانی از گودال قبر در عذاب خواهیم بود که زنده زنده ما را در آن قرار دهند. اما وقتی روح از جسم ما جدا شد و دیگر حسی در کالبد جسمانی ما باقی نماند، ما با آن جسم بدون روح دیگر هیچ چیزی را درک نمی کنیم و آن منبع درک و احساس واقعی از جسم جدا و به منزلگاه ابدی خود رهسپار گشته است. پس ما و شما پس از مرگ، هیچ احساسی از گودال قبر نخواهیم داشت و اصلا ما در آنجا نیستیم. ما روح هستیم و اگر در این زمان که جسم دارای روح است، دردها و صدمات جسمانی را احساس می کنیم بواسطه همان وجود روح است و اگر روح بواسطه مرگ از جسم خارج شود هیچ ضربه و شوکی نمی تواند باعث آزار ما گردد.


سوال چهارم: از آقا یا خانم فرهمند

می خواستم از شما سوال کنم آیا شما کلاسهای خصوصی تدریس علوم روحی هم دارید؟ چون خیلی مایلم که به صورت خصوصی از شما یا هر استاد دیگری درس علوم روحی تعلیم ببینم.

پاسخ: نخیر. من جلسه خصوصی ندارم. یعنی وضعیت زندگی و کاری من طوری است که نمی توانم جلسه خصوصی داشته باشم. اما جلسات عمومی را آن هم اگر با برنامه ریزی قبلی باشد، شرکت می کنم و شرایط برپایی چنین جلساتی را در صفحه اول مثنوی ارواح توضیح داده ام.


سوال پنجم: از آقای نویدفر

قبل از هر چیز میخواستم از شما بابت روشنگریهایتان تشکر کنم و تقاضایم این است که من حاضرم تفسیر رباعیات خیام را که به قول شما از زبان خود جناب خیام (در ارتباطی که با ایشان داشته اید)   را به قیمتی مناسب امتیازش را از شما تا سقف قیمت دویست میلیون تومان خریداری نمایم. البته این کتابی که شما وعده اش را داده اید به نظر اصلا قابل قیمتگذاری نیست و من مشتاقانه منتظر جواب شما هستم و به شما قول میدهم که من به بهترین وجه آن را انتشار خواهم داد و روانه بازار خواهم کرد.

پاسخ: با تشکر از شما که اینقدر مشتاق و علاقمند به ادبیات و مخصوصا جناب خیام هستید. باید به عرض برسانم اصلا هدف من کسب درآمد از این راه نیست و انشاالله اگر صبر داشته باشید، کتاب الکترونیک «گفتگو با روح خیام» را بعد از کتاب الکترونیکی «خاطرات یک روح تا ...» با قیمتی نازل تقدیم شما و دیگر علاقمندان می کنم.


سوال ششم: از خانم قوامی

آیا مقالات خیام از زبان خیام واقعی است. یعنی واقعا خود خیام نیشابوری رباعیاتش را تحلیل و تفسیر کرده است؟ و می توانم بپرسم چند صفحه است؟

پاسخ: بله در مکاشفه و سفری که یکی از مدیومهای کشورمان همراه روح حامی خویش به جایگاه روحانی جناب خیام داشته اند، در محضر درس ایشان شرکت جسته و این تعلیمات را گرفته است. اصل مطالب مربوط به جلسه درس جناب خیام، چیزی حدود چهارصد برگ بوده است، اما بخاطر اینکه تمام مطالب گفته شده در این جلسه، قابل نشر نیست، گزیده ای از آن را ویرایش و انتخاب کرده ام که در آینده در قالب کتابی الکترونیکی انتشار خواهم داد.


سوال هفتم: از آقا یا خانم نورانی

آیا شما اطمینان دارید که تحلیل و تفسیر رباعیات خیام واقعا از زبان خود خیام میباشد و ساختگی نیست؟ آیا شما صحت ادعای مدیوم مربوطه را تایید می کنید؟

پاسخ: بله تایید می کنم.


سوال هشتم: از آقای نویدفر

از کجا می توانم کتابهای استاد رهبرزاده را تهیه کنم. من میخواهم مجموعه کتابهای ایشان را در کتابخانه ام داشته باشم. لطفا در این زمینه مرا راهنمایی کنید.

پاسخ: کتابهای استاد رهبرزاده به صورت فیزیکی در بازار موجود نیست. چون سالهاست که دیگر این کتابها چاپ نمی شود. اگر هم جایی یافت شود، دست دوم است که مستلزم جستجوی بسیار زیاد شما در کتابفروشی های شهر میباشد. بهرحال فقط کتابهای ایشان درحال حاضر به صورت الکترونیکی عرضه میگردد .


پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد