مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

قدرتهای مدیومی و مقدمات کتابت با ارواح

قدرت های مدیومی و مقدمات کتابت با ارواح


Image result for ‫ارتباط با ارواح کتابت‬‎

فرامرز ملاحسین طهرانی

قدرت‌های مدیومی در همه موجودات زنده عالم اعم از انسان، حیوان و گیاهان وجود دارد. موجودات ذی‌روح بواسطه برخورداری از نعمت سیالات روحی که منشعب از روح اعظم کائنات است، قادر به درک امواج محیط و فرامحیطی با  استفاده از قدرت مدیومی خویش می‌باشند.

گیاهان با آنکه برخوردار از سیالات ضعیف روحی نسبت به حیوانات و انسانها هستند، اما به محض تغییرات جوی و دمای محیطی و یا برهم خوردن تعادل زیستی‌اشان به هر دلیلی، واکنش نشان داده و در رشد و نمو آنها تاثیرات منفی و یا مثبتی برجای می‌گذارد.

گیاهان خوب می‌فهمند که هر زمان شرایط محیطی و عوامل نگهدارنده نظم و پرورش آنها از قبیل نور، صدا، داروهای آفت‌کش و دیگر شرایط زیستی مهیا باشد، قادر به تغییر وضعیت خود بوده و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. برخی از گیاهان قرنهاست که با شرایط محیطی خود را وفق داده‌اند و در وضعیت گوناگون و با شرایط جوی که مختص جغرافیای محل زیست آنها می‌باشد منطبق گشته‌اند.

در مناطق حاره و دشت‌های خشک و سوزان، گیاهان این نواحی با کمترین بهره‌مندی از آب و خاک مساعد، به حیات خود ادامه می‌دهند و با تکامل اندام‌های گیاهی خود، حداکثر تلاش را در جذب آب از رطوبت هوا به کار می‌بندند که برگ‌های سوزنی شکل این گیاهان از عوامل جذب رطوبت هوا می‌باشد. در مناطق سردسیر و پر از آب نیز گیاهان این نواحی، منطبق با شرایط طبیعی جغرافیایی آن محیط، به تکامل رسیده و ادامه حیات می‌دهند.

 

 در کنار این گونه‌های گیاهی، گونه‌های فراوان دیگری هم در مناطق مختلف دنیا یافت می‌شوند که با درک و فهم توانایی‌های خود در بهره‌گیری از مواهب و نعمات محیط زیست‌شان، آب و غذای خود را از همان محیط به دست می‌آورند. گیاهان گوشتخوار به محض آگاهی از وجود یک حشره یا کرم بر گلبرگ‌های خود، این شعور باطنی را دارند که آن حشره یا کرم را با بستن شاخکهای گیاهی به دام انداخته و از عصاره آن حشره برای ادامه  تغذیه نمایند.

حیوانات در مرتبه‌ای عالی‌تر از گیاهان، برخوردار از آگاهی بسیط‌‌‌تری نسبت به آنان می‌باشند. دسته‌ها و گونه‌های جانوری با درک شرایط زیستی محل زندگی‌اشان، قرنهاست که اندام‌های مناسب با حیات حیوانی خویش را به تکامل رسانده‌اند. حیوانات به طور غریزی و بهره‌مندی از آن مقدار قوه عقلانی که از آن برخوردارند، کاملا خود را با شرایط محیطی منطبق داده و به ادامه حیات می‌‌پردازند.

حیوانات در مرتبه‌ای بالاتر از تکامل روحی، نسبت به گیاهان فاصله نزدیک‌تری به انسان از حیث بهره‌مندی از نیروی عقل دارند و در چرخه تکامل روحی از گونه‌های گیاهی عالی‌تر و از انسان عقب‌تر هستند.

این چرخه تکامل درمیان انواع گیاهان و حیوانات نیز یکسان نمی‌باشد. گیاهان و حیوانات در سلسله مراتب رشد عقلی کاملا تابع سلسله مراتب تکامل روح هستند، هرچه در چرخه تکامل روح گونه‌ها کامل‌تر باشند، عقل آنان نیز پربارتر و دارای ذهنی فعال‌ترند و بالعکس این موضوع نیز صادق است یعنی آنکه گونه دارای عقل پربارتر، از روحی متعالی‌تر منشعب گشته است.

با این مقدمه متذکر می‌شوم که فیض الهی در حلول به تمام هستی و عالم امکان، به طور یکسان بر تمام مخلوقاتش ساری و جاری است و هر پدیده‌ و مخلوقی با آغاز و شروع حیات در پهنه آفرینش از این فیض الهی بهره‌مند گشته و پله پله مراحل تکامل خویش را با کسب تجارب حیات در طول مسیر زندگانی تا به درجات اعلی کسب می‌نماید.

انسان از آنجایی که در عالی‌ترین مرحله تکامل عقلی می‌باشد، فاصله چندانی با دریافت اکمل فیض الهی ندارد و تا رسیدن به قله معرفت و آگاهی از خویش، جهان و پروردگار عالمیان نسبت به گونه‌های حیوانی و گیاهی متحمل رنج‌ها و سختی‌ها و تجارب بیشتری در چرخه تکامل روحانی خود بوده است.

عقل این موهبت الهی در ذره ذره پدیده‌های عالم، در شکل و مرتبه نهان و پنهان در جمادات و سپس در گیاهان و حیوانات به مرز ظهور و پدیداری و بلوغ در انسان تجلی یافته است. تمام تجارب حیات از آغاز خلقت هر پدیده‌ای، گنجینه و محفظه‌ای را نیازمند است که ذهن این ظرفیت بی‌پایان و نامحدود را برایش مهیا و فراهم ساخته است. هر پدیده‌ای با ترقی به مرحله‌ای عالی‌تر در چرخه تکاملی‌اش، تواناتر از گذشته در استفاده از محفوظات تجارب حیات خواهد بود و لوازم و وسایل آن را با تکامل اندام‌ها و تقویت حواس خویش به کار می‌بندد که تمامی این سعی و تلاش‌ها درنهایت منجر به تقویت قوای عقلانی و کسب آگاهی و معرفت از خویشتن خویش بعنوان یک مخلوق دارای توانایی‌های عقلانی در بهره‌مندی هرچه بهتر از نعمات و برکات جهانی که در آن برانگیخته شده است، می‌گردد.

روح الهی در نهایت می‌بایست به آن حد از شعور و آگاهی نائل آید که به کشف مراتب عقلانی منشعب از روح اعظم کائنات نائل آید و درنهایت به عنصری روحانی و برخوردار از کامل‌ترین قوه عقلانی درمیان مخلوقات عالم مفتخر گردد. یعنی به درجه و مرتبه‌ای برسد که شایسته مقام خلیفه‌اللهی بوده و این وصف حال به درستی شامل حال وی شود. بدون رسیدن به این آگاهی و معرفت، هر مخلوق و پدیده‌ای تنها در ارتباطی ناقص با عقل و روح اعظم کائنات است و می‌بایست به تجارب بیشتری در چرخه تکاملی خویش تن دهد، تا به مرحله عالی شناخت در آفرینش بی‌همتای الهی دست یازد.

در  این مقال سعی  بر آن است که نحوه ارتباط‌ گیری با نیروهای هوشمند خارج از بعد مادی را به آن دسته از عزیزانی که به آن حد از رشد و آگاهی رسیده‌اند که تمایل به بهره‌مندی از قدرتهای فراروانی ویش دارند، آموزش دهم. 

قصد  ما بر آن است که ازطریق قدرتهای مدیومی با نیروهای هوشمندی که در تمامی مراحل زندگی حافظ و نگهدار و خیرخواه ما می‌باشند ارتباط برقرار نموده و از آنها درس عشق و شفقت و مهربانی بیاموزیم. همان نیروهایی که درعین حضور، از نظر ما غایبند و درواقع این ضعف در بینایی ماست که آن حامیان خیرخواه خویش را نمی‌بینیم و صدایشان را نمی‌شنویم و از اشارات و القائات مثبت آنان محرومیم.

چقدر راحت و آسان است ارتباط با ارواحی که حامی و نگهدار ما هستند و چقدر سخت و دشوار است روی برگرداندن از چهره نورانی دوستانی که شانه به شانه و سایه به سایه ما در هر کجا و هر محفلی حضور دارند و ما از درک حضور آنان غافلیم. اما هستند مردمانی که با بهره‌مندی از توانایی‌های مدیومی خویش، چشم و گوش و قلب آنان مشعوف از نور و صوت و الهامات ربانی است و به همین دلیل به شناخت بالاتری از هدف آفرینش نائل گردیده‌اند.

اینک شما را به چگونگی ارتباط با مردمان دانای عالم غیب ازطریق کتابت  آشنا می‌سازم تا علاقه‌مندان به این روش با انجام تمرینات ساده و درعین حال جذاب کتابت با ارواح، به هدف مقدس خویش نائل آیند.

 

برای شروع

برای شروع کتابت با ارواح اصلا عجله نکنید، همین که عزم خود را جزم کرده ­اید تا با ارواح متعالی ازطریق کتابت ارتباط برقرار کنید، آن دوستان غیبی را از نیت خویش آگاه ساخته­ اید. مهم­ترین مرحله در هر نوع ارتباط با ارواح، نیت شما برای شروع این کار است. آنها آگاه از قصد و نیت شما هستند و مقدمات صحیح این کار را برای شما آماده و مهیا می­ سازند. اما شما نباید اسیر احساسات خام شوید و از همان ابتدا حتما می­بایست قصد و هدفی معنوی را دنبال نمایید تا بالاخره روزی شاهد موفقیت را در آغوش کشید.

اینک که قصد به انجام کتابت با ارواح را دارید، از حیث تزکیه نفس و عدم پیروی کورکورانه از هوای نفس کوشا باشید، نیروهای منفی، ذهن را به صدها بیراهه می­ کشاند. این نیروهای منفی، عقده­ های نهان و سرخورده­ ای هستند که در مراتب بی­ شمار در تجارب قبلی حیات، به طرق مختلف سرکوب گشته است، اما هرگز از بین نرفته­ اند و به محض اقدام و قصد شما برای تمرکز و استفاده از ظرفیت ذهن برای بهره­مندی از تجربه معنوی جدیدی که در اینجا کتابت با ارواح متعالی است، این قوای منفی نهانی به حرکت درآمده و درصدد نفوذ به آگاهی شما برمی­ آیند.

در این مرحله اصلا نمی ­بایست به سرکوب این ذهنیات منفی مبادرت ورزید بلکه مانند جریان گذران آب در جوی یا رودخانه فقط نظاره­ گر تجلی این ذهنیات و عبور آن از سطح آگاهی خویش باشید و دور شدن آن را تا انتهای مسیر ذهنی­تان دنبال کنید تا کاملا از حوزه ذهن شما خارج گردد. آنگاه خواهید دید که چه آسان توانسته­ اید از شر مزاحمت این نیروهای منفی رهایی یابید.

 

خویش انضباطی

یکی از عوامل مهم و اساسی موفقیت در هر نوع ارتباطی، داشتن نظم و خویش ­انضباطی است. اشخاص منضبط در تمامی مراحل زندگی موفق و کامیاب هستند. هر شخصی می­بایست بعد از آنکه قصد و نیت به انجام کاری را برای خویش مسجل ساخت، نسبت به زمان شروع آن کار نیز برنامه­ ریزی نموده و در وقت و موعدی که برای عملی شدن آن کار برنامه ­ریزی کرده وفای به عهد نماید، درغیر این صورت هیچ توفیقی حاصل نخواهد کرد.

دوستان غیبی ما نسبت به مراعات نظم و وفای به عهد حساس بوده و از تنبلی و سهل­ انگاری در این حیطه بیزارند. روش کتابت با ارواح، از روش­هایی است که تابع نظم و انضابط دقیق در اجراست. بعد از آنکه قصد کردید که با این روش با ارواح ارتباط برقرار نمایید بهترین زمان انجام این تمرین را از قبل درنظر بگیرید و درست سر موعد، در مکانی آرام و ساکت و به دور از هیاهوهای محیط حاضر شوید و با تمرکز و جدیت از پروردگار متعال بخواهید تا روحی متعالی را جهت کتابت و ارشاد به جانب شما  گسیل نماید.

اما قبل از درخواست از پروردگار برای اعزام یک روح، وسایل و مقدماتی لازم است که باید فراهم نمایید. چند برگه سفید و تمیز و یک قلم روان­ نویس تمام آن چیزی است که برای کتابت لازم است. انگارکه قرار است برای شخصی نامه بنویسید پشت میز تحریر خود بنشینید و اگر هم میز در اتاقتان نیست، به حالتی که راحت باشید روی زمین بنشینید و نوک قلم را در ابتدای صفحه کاغذ قرار دهید و هیچ فشاری روی آن وارد نیاورید. راحت و ریلکس فقط آماده نوشتن باشید، اما به اختیار و اراده خودتان چیزی ننویسید. قبل از همه این کارها در ابتدای کاغذ حتما محل، روز و تاریخ کتابت را یادداشت نمایید. مثل الگوی زیر:

بنام خدا  /    روز سه شنبه   /  21/9/1396   /   ساعت 15    /   منزل (یا هر مکان دیگری که هستید. مثل کتابخانه)

خُب حالا چند نفس عمیق بکشید و بسیار راحت و ریلکس چشم خود را بسته و با حمد و سپاس پروردگار، از او بخواهید که روحی پاک و متعالی را برای انجام کتابت به سوی شما اعزام نماید. حالا چشم خود را باز کنید و بدون آنکه فشاری به خود بیاورید و یا آنکه مضطرب و نگران باشید با آرامش خاطر منتظر بمانید تا قلمی که در دست دارید شروع به حرکت کند. هیچ عجله­ ای نداشته باشید، بگذارید دست شما خودبه خود، به حرکت درآید و قلم در دستتان نیز روی کاغذ بلغزد، بعد از چند لحظه متوجه می­شوید که نیرویی سیال در دست شما به جریان افتاده و آنگاه خواهید دید که قلم شروع به کشیدن خط ممتد بر روی کاغذ خواهد نمود. به محض شروع حرکت قلم، شما فقط نظاره­ گر این رخداد باشید و اجازه دهید که قلم در دست شما تا هر مقدار که می­خواهد اوراق شما را خط­ خطی کند. وقتی به انتهای صفحه رسیدید سریع صفحه را عوض کنید و مجددا قلم را در ابتدای بالای صفحه قرار دهید. این تمرین را می­ توانید تا 25 دقیقه ادامه دهید، اما پس از این مدت، کتابت را ختم و قلم را کنار بگذارید و چند نفس عمیق بکشید و چشم خود را ببندید و مثل آغاز کتابت از پروردگار متعال تشکر کنید و همچنین از روحی که با انرژی دادن به دست شما باعث به حرکت درآمدن قلم بر روی صفحه کاغذها شد، سپاسگزاری کنید و از ایشان بخواهید که در کتابت بعدی که هفته آینده در همان ساعت انجام خواهد گرفت، به جای کشیدن خطوط، حرف یا کلمه و جمله برای شما انشاء نماید.

روش کتابت به همین سادگی است که بیان شد، این شروع ارتباط شما ازطریق نوشتاری با یک روح است و شما می­بایست با گذشت یک هفته در همان زمان، کتابت را انجام دهید. اما اگر مکان شما تغییر کرد ایرادی ندارد، اما خیلی بهتر است که حساب زمان را در دست داشته باشید. مگر آنکه عذری موجه داشته باشید مثلا اتفاقی در زندگی برایتان رخ دهد که نتوانید در زمان تعیین شده برای کتابت هفتگی، اقدام به این کار نمایید. اما از هفته آینده حتما در زمان مقرر کتابت را دنبال کنید.

___________________________________________________________________


نظرات 3 + ارسال نظر
ارام دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 02:15

باسلام استاد عزیز
استاد من مطلبی را از جایی خوانده بودم که شخصی برای چند دقیقه فوت کرده بودند و ایشان اظهار کرده بودند که اشیا و مردم را که از فاصله ی بالا نگاه می کرده اند واضح و شفاف نبوده اند و مانند الان که زنده بوده اند نمی دیده اند و ضعیفتر چیزهای دورو بر را می دیده انداستاد ایا کسانی که برای چند دقیقه می میرند مانند خواب مردم و چیزهای دیگر را می بینند کاش شما در مورد کسانی که برای چند دقیقه ایست قلبی کرده اند و دوباره قلبشان به کار افتاده و برگشته اند مطالبی عرضه می کردید شما ان قدر زیبا مطالب را بیان می فرمایید که ما خوانندگان ارامش دلپذیری در زمان خواندن پست های شما داریم بسیار ممنون و متشکریم

با سلام
در مرگ موقت درست هنگام مرگ دائم روح از کالبد مادی جدا میگردد با این تفاوت که این جدایی موقت است و پس از زمانی کوتاه یا طولانی مجددا روح در کالبد جسمانی جفت و جور شده و حواس انسان معطوف به دنیای فیزیکی میگردد. درست مانند زمانی که در خواب هستیم منتها در حالت کما این خواب عمیق تر است و روح فاصله اش از جسم بیشتر میشود.
موفق باشید.
کانال تلگرام ما: masnaviarvah@

علی شاهبازی یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 01:42 http://ali_shahbazi58@yahoo.com

با تشکر قبلا نظر دادم

Mo ja چهارشنبه 16 اسفند 1396 ساعت 16:31

با سلام و سپاس ،که اینچنین مطالب مفید را در اختیارمان قرار میدهید، باشد که ارواح بلند مرتبه در همه ی پستی بلندی های زندگی حامی و پشتیبان مان باشند. به امید روزی که همه ماها توانایی برقراری ارتباط با ارواح پاک و و پشتیبان را داشته باشیم

باسلام
به امید فرا رسیدن آن روز برای ما و شما.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد