مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

چگونگی اتصال به راهنمایان معنوی

مدیتیشن


چگونگی ارتباط و اتصال به راهنمایان معنوی


Image result for ‫مدیتیشن‬‎

ملانی بکلر

در ابتدا مقدمه ای کوتاه و توضیحاتی در این رابطه با هم خواهیم داشت. چگونه به راهنمایان معنوی خود متصل شویم. شما به جز فرشتگان همراه، راهنمایان معنوی هم دارید که از بدو تولد کنارتان بوده اند. برای کسب معنویت روحی با راهنمایان معنوی خود در پروسه برنامه زندگی هماهنگ شوید. قبل از اینکه در جسم فیزیکی خلق شوید در جهان معنوی خود بطور کامل حاضر باشید. راهنمایانی را انتخاب کنید که بتوانند بهترین کمک را به شما در عرصه زندگی برسانند. درسهای زندگی را به شما یاد بدهند. اهداف و ماموریت زندگی شما را در زندگی به خوبی پوشش بدهند. شما در ضمن می توانید به صورت استراتژیک نیز با راهنمایان معنوی خود همراه شوید که می توانند به شما پیشنهاد محافظت هم بدهند. حال که شما در زندگی زمینی خود به خوبی پیش می روید بعضی از این راهنمایان هم به همراه شما همینگونه اند و برخی دیگر تمام مدت روی انتخاب ها و اینکه به کدام مسیر درحال حرکت هستید تمرکز کرده اند.

 
 

راهنمایان معنوی می توانند به شما در موارد تعامل های بزرگی کمک کنند. آنها دوستان و اقوام گذشته یا آینده یا حال شما هستند که به طور موازی با شما زندگی می کنند ولی حضور فیزیکی روی زمین ندارند. آنها می توانند نصیحت کنندگان روحانی شما باشند یا حتی در مراحل کوچکتر در حد یک نشانه و همراهی . اکثر راهنمایان معنوی در یک موارد محدودی می توانند زندگی فیزیکی داشته باشند. اتصال و کار با راهنمایان روحی می تواند برای ارتقا و رشد توانایی های روحی شما بسیار موثر باشد.

شاید شما هم اکنون در حال دریافت نشانه ها و علامت هایی از راهنمایان روحی خود باشید که مدام به شما پیشنهادهایی مستقیم می دهند یا سعی می کنند توجه شما را جلب کنند که راهنمای واضح تری را دریافت کنید.

راهنمایان معنوی که با نقش ها و توانایی های عجیب و مختلف هدفشان راهنمایی شماست. بعضی ها مستقیما برای حفاظت از شما هستند. بعضی ها پیشنهادهای راهنمایی در حیطه محیط تان به شما می دهند و بعضی روی ارتباطات شما با دیگران و همراهی با آنها تمرکز دارند و برخی برای آسان شدن راههای آموزش به شما در کنارتان قرار می گیرند.

درمورد شناخت انواع راهنمایان معنوی در زیر اشاره می شود:

خیلی باارزش است که شما تمرکز کنید برای ارتباط با راهنمایان معنوی خود، خصوصا اگر تاکنون به طور خودآگاه این کار را نکرده باشید. راهنمایان معنوی شدیدا حمایت کننده هستند، چون آنها خواسته ها و شرایط و اهداف روحی شما را بخوبی درک می کنند و می توانند درسها و مشکلات شما را از جنبه های متفاوتی ببینند. اغلب این راهنمایان می توانند انرژی درونی شما را در راهی که در آن هستید و اینکه چه تجربیاتی در انتظار شما هست را ببینند. چه شما بتوانید حس کنید، بشنوید یا ببینید و چه نه. آنها هستند که به شما کمک کنند. آنها اغلب به شکل یک نشانه خیلی ظریف ظاهر می شوند. با یک ایده، با یک احساس که به یک شکل، یک پیام از رادیو یا اینترنت یا حرفهای اطرافیانتان می تواند باشد. یا اینکه در زمان خواب یا مدیتیشن راهنمایی تان می کنند. آنها برای رشد شما ایجاد اتفاقات خاص شانس ملاقات های خاص کمک می کنند چه شما متوجه باشید و چه نباشید.

حال چطور راهنمای روحی خود را ملاقات کنید. هر بار که شما تلاش می کنید که با آنها ارتباط بگیرید، راه ارتباط شفاف تر می شود. هربار کمی شفاف تر می شود و ارتباط شما قوی تر می گردد. چند بار برای ارتباط تمرکز کنید. اکنون به مدیتیشن ارتباط با راهنمایان روحی خود می پردازیم.

در یک محیط امن، آرام و راحت قرار بگیرید و چشم ها را ببندید و ازطریق قلب با راهنمایان روحی خود ارتباط بگیرید. یک راه آسان و موثر، راه فرشته مقرب میکائیل است. به این صورت که یک نفس عمیق بکشید. به درون تان تمرکز کنید. آرام و رها باشید. آرام، ریلکس و رها. تصور کنید که با یک نور سفید و زیبا احاطه شده اید. این نور سفید تمام وجودتان را فرا گرفته است. این نور شما را بالا می برد و پاک و پاکیزه و تزکیه می کند و از انرژی های شما حفاظت می کند. با این تفکر ساده نور سفید شما را دربر گرفته. شما تماس برقرار می کنید. حال نور سفید را به داخل شش هایتان فرو ببرید. کاملا ریلکس وارد لحظه حال شوید. به تنفس های خود آگاه باشید. به نور سفیدی که شما را احاطه کرده آگاه باشید. نور سفید را تنفس کنید و دم بکشید و در بازدم تمام تنش ها و نگرانی ها و تردیدهای خود را بیرون بدمید و به بیرون از وجودتان رها کنید. یک بار دیگر تنفس کنید و درحالیکه تصور می کنید انرژی تان شما را به مرکز زمین می برد، به نور و  هسته زمین. راه را ادامه دهید تا به نور زیبای هسته زمین متصل شوید. نوری که در سطح رویه زمین به فرشته ها و مقربان و به هرآنچه که در آن است متصل است. خودتان را آنجا حس کنید و حال اجازه دهید که نور شما را بالا بیاورد. نور شما را بالا می برد و قدرت مغناطیسی شما را افزایش می دهد و از ستون فقراتتان می گذرد و در تمام سلولهای شما جریان پیدا می کند. تمان بدن شما را پاک می کند. نور سفید و طلایی از درون پاهایتان بالا می رود.

ارتعاش و قدرت مغناطیسی بدنتان افزایش یافته. روی زمان حال تمرکز کن. تمرکز روی زمان و مکانی که هستید. تصور کنید که نور بالا و بالا می برد و ادامه این نور به بالای سر شما می رسد و از آنجا خارج می شود. از بالاترین چاکرای بدنتان یعنی چاکرای تاج (فرق سر) بالا می برود و به سوی انوار الهی ، به سوی فرشتگان و استادان الهی و فضای ماورایی. هرچقدر بتوانید بالاتر را تصور کنید می توانید به نور اصلی و منبع حقیقی خدا نیز بیشتر و بیشتر متصل شوید و همه حقیقت همین است. به بالا و بالاتر بروید. به سوی نور. بالا روید و اتصال به منبع حقیقی خدا را حس کنید. انرژی زندگی هر کس از همه چیزهای اطرافش منتشر می شود. تو قسمتی از آن انرژی هستی. نفس بکش و آگاه باش. آرام و آگاهانه تنفس کن.

در این لحظه و در این مکان باش. در این فضا که ارتعاش تو را بالا می برد. فقط اینجا حضور داشته باش. با راهنمای الهی ات که روحت را  روشن می کند. پاک می کند و فرکانست را افزایش می دهد. حال از این فضا و از این انرژی در این لحظه اشاره کن به زمانی که ممکن است بخواهی بلند بگویی یا در فکرت بگویی من بزرگترین و بهترین و دوست داشتنی ترین راهنمای روحی خودم را دعوت می کنم. آن یکی که بیشترین حمایت را می تواند از من داشته باشد. لطفا بیا و با من در ارتباط باش. با من در مسیر الهی و تقدیرم در ارتباط باش.

ذهنت را آرام کن و قلبت را بگشا. انرژی ات را افزایش ده. احساس کن دانش و تجربه راهنمای معنوی ات را . آن را احساس کن که هم اکنون همراه توست و خواهد بود. متوجه حضور راهنمایت باش. متوجه باش که به تو با الگوی خاصی ارتعاش می دهد. این یک نشانه انرژی دهی است. تو می توانی حضورش را تشخیص دهی. آن را حس کنی. گرمای اتصالش را احساس کنی. وجود مهربان و امنش را در کنارت درک کنی. اکنون تو با آن متصلی. یک اتصالی قوی و همیشگی. به ادراکات قلب توجه کن. به الهام و شهودی که به قلبت وارد می شود دل بسپار. آرام و آگاه و شهودی باش. تو اکنون راهنمای معنوی ات را حس می کنی. او در کنار توست، برای نشان دادن راه و مسیر زندگی ات. آیا حضور راهنمای معنوی تان را احساس کردید. آیا برایتان مفید بود. این  حس را با خود داشته باشید و به هر مقدار که نیاز بود در این حالت بمانید.

اکنون از شما می خواهم کم کم انگشتان دست و پای خود را تکان دهید. شانه های خود را حرکت دهید و با تنفس آرام و عمیق به محیط اطراف خود واقف شوید و آرام چشمان خود را باز کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارزو چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 ساعت 09:15 http://Arezoobasirnia1372.blogger.com

سلام متن جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد