مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات قسمت 25

Image result for ‫پاسخ به سوالات‬‎



قسمت بیست و پنجم



سوال اول از خانم نازی

سلام من یه پرندمو از دست دادم واقعا قلبم نابود شده کلا روحیم از بین رفت من وقتی مردم میتونم ببینمش؟

پاسخ: سعی کنید در زندگی زیاد به چیزی دل نبندید تا در ایام جدایی دچار چنین حالاتی نشوید. بدانید که خداوند یعنی خالق پرنده شما و خالق تمام زیبایی های دنیا همیشه همراه شماست . من و شما باید با پرروردگار مهربان دوست باشیم زیرا او هیچوقت ما را ترک نخواهد کرد. و در جواب سوال دوم شما هم عرض میکنم که بعد ازسالها عمر سعادتمندانه و رحلت به دنیای باقی، میتوانید با پرنده تان باشید.

 

سوال دوم از خانم ت.بحرانی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر فراوان از جلسه دورهمی بی نظیرتان. بنده کتاب فوق العاده خاطرات یک روح را همان شب خریدم و شروع به مطالعه کردم یک سوال راجع به جهانهای اول روحی داشتم واینکه زجر و درد در آنجا بسیار زیاد است اما من این جهان رو نمیتونم با خدایی که بسیار رئوف و رحیم  است تطبیق بدهم خدایی که بسیار توبه پذیر است و خودش به ما قول داده که با هر خطایی دوباره به سمت من باز آیید کمی دچار تضاد شدم به خصوص راجع به اون دختری که خودسوزی کرده بود و هنوز دردهای بدنش باقی مانده بودآیا راهی نبوده که خداوند با اون گذشتی که ازش سراغ دارایم تخفیف و راه گریزی برای این جور افراد قائل شود ؟

پاسخ: اگر کتاب را به انتها برسانید به جواب بسیاری از سوالهایتان خواهید رسید. همانگونه که توضیح داده شده است نه تنها جهنم بلکه سایر جهان های روحی مکانهایی است که به مدد نیروی عقل ارواح به خود شکل و صورت می گیرد. هرچه ارواح رشیدتر و عاقل تر در طبقه ای گرد هم آیند آن طبقه روحی از نعمات و برکات بیشتری برخوردار خواهد بود. اما در جهنم از آنجا که ارواح بی عقل و نابالغ تجمع داشته و به واسطه افکار و اندیشه های مادیگرایانه و عدم شناختی که از توانایی های عقلانی خویش دارند قادر به خلق شگفتی ها و زیبایی ها و نعماتی که در طبقات اعلی روحی هست، نمی باشند بنابراین همواره در فقر و فاقه و رنج و محرومیت به سر می برند. ارواح گنهکار درجایی مثل دوزخ درواقع دارند نتایج اعمال گذشته شان را که در حق خود و دیگران روا داشته اند، درک وحس می کنند و لاجرم برای رهایی از این وضعیت بغرنج باید به تفکری عمیق درباره علل وچرایی دچار شدن به این سرنوشت همت گمارند. درباره وضعیت روح آن دختری که خودسوزی کرده هم باید عرض کنم که هیچکس جز خودش باعث بوجود آمدن این سرنوشت تلخ نبوده است. البته این درد کشیدن ها و سختی های پس از مرگ برای کسانی که انتحار کرده اند همگی درنهایت باعث رشد و تعالی روحی و عقلی آنها می شود و این رنج ها و دردها عاملی است که باعث التیام و پالایش روحی آنان به مرور زمان خواهد گشت و درنهایت آنان نیز به مدد الطاف پروردگار متعال به ساحل نجات خواهند رسید

 

  

سوال سوم از MmM

با این که گفتم دیگه اینجا سر نمیزنم، ولی دوباره امدم چون خاطرات ارواح رو که تعریف میکنید برای من بسیار اشناست من بارها و بارها مرگ خودم رو تجربه کردم، اون لحظه که بهت میگن تمام تو مُـردی... سخت ترین لحظه دنیاست!!!"" بخصوص برای کسانی که هیچ تجربه و درکی از دنیای ماورا ندارند.

پاسخ: به گفته ارواح متعالی لحظه مرگ یکی از شیرین ترین لحظات حیات انسان است همانند خواب خوشی که انسان خسته را به آرامش می رساند. البته برای انسانها گنهکار حتما این خواب خوش نخواهد بود و توام با کابوس و درد می باشد.


سوال سوم از خانم آرام

ممنونم از مطالب زیبای کتاب خاطرات یک روح، هر چه که می خوانم سیراب نمی شوم استاد بزرگوار در جایی از کتاب نوشته شده که ارواحی که کنار اجسادشان نبودند احتمالا به حالت نیمه هوشیار هستند و بیدار نیستند منظور مدیوم محترم چیست؟ ایا این ارواح هیچوقت بیدار نمی شوند و هوشیاری خود را به دست نمی آورند بسیار سپاسگزارم.

پاسخ: حالات ارواح پس از مرگ به یک شکل نیست. برخی ممکن است بعد از قبض جان به خواب موقت فرو روند و تا مدتها در این حالت ناهشیاری و کمای روحی باقی بمانند.

 

سوال چهارم از آقای فرشاد

از انتشار مقاله پرواز روح بسیار متشکرم. توضیحات جالبی بود. هرچند که سوالات زیادی از قبل در ذهن دارم ولی از مطالب ارئه شده در حوضه پرواز روح استفاده نمودم. از توضیحات شما در این خصوص بسیار ممنونم. متون متعددی در مورد پرواز روح خوانده ام و در بیشتر موارد اساتید توصیه نموده اند که بهتر است برونفکنی را به تنهایی انجام ندهید و به راهنمایی و همراهی یک استاد باشد تا سوژه تحت مراقبت و حفاظت کامل بوده و تحت تاثیر موجودات منفی و القائات آنها قرار نگیرد. آیا واقعا در مرحله برونفکنی و شروع خروج روح از بدن خطراتی از جانب موجودات منفی مثل شیاطین سوژه را تهدید می کند یا نه؟ سئوال دوم اینکه بعد از برونفکنی می توان فرشته های نگهبان و روح حامی را ملاقات و با آنها گفتگو کرد؟ همچنین قرار بود در مورد عالم ذر و کیفیت زندگی ارواح در آن عالم و نحوه انتخاب انها برای زندگی در دنیای مادی مقاله مبسوطی ارائه دهید. از زحمات و انتشار مطالبتان بسیار متشکرم.

پاسخ: درمورد برونفکنی باید عرض کنم که نخیر خطری متوجه فرد نمیباشد.. البته اگر از روی دستورالعمل و تمریناتی که گفته شده عمل شود. دیدار با روح نگهبان معمولا بسیار مشکل است مگر آنکه شما به مقام اولیاالهی برسید. اما با دیگر ارواح متعالی میسر است  و در زمینه کیفیت زندگی ارواح در عالم ذر انشالله مطلبی خواهم نوشت.

 

سوال پنجم از خانم آرام

من یک خواهرزاده دارم که 17 سال سن دارد ایشان شبی با خواهر و خواهرزاده ی دیگرم در اتاق کوچکی در منزل ما خوابیده بودند که نیمه شب با صدای جیغ همه ی ما را از خواب بیدار کرد و مرتبا داد می زد پیرزنه و وقتی ما بسم الله گفتیم اون ارام شد و دوباره به خواب رفت صبح تعریف کرد و گفت که در دنیا فقط از گربه ی سیاه میترسد و دیشب خواب گربه ی سیاهی دیده و از خواب پریده است و ناگهان در اتاق تاریک دیده که پیرزنی روی سر خواهرم ایستاده می گفت پیرزنه صورتش خیای چروکیده و اطرافش روشن بوده که در ان تاریکی دیده می شده و این پیرزن کمی بالاتر از زمین بوده و دستش رو دراز کرده و به اون لبخند می زده و وقتی که ما بسم الله گفته بودیم اون از پایین بخار شده و غیب شده و مرتبا به من می گفت خاله من به هیچ وجه نه خواب بودم و نه دچار توهم شده ام واقعا توی اتاق یک پیرزن روی سر ما ایستاده بود و یک بار دیگه هم توی خواب چند شب بعد از فوت پدرم گفت که پدر بزرگ تو خواب منو صدا زده اول تو خواب بوده و بعد کاملا بیدار بوده و صدا رو دوبار شنیده وبیرون امده و گفته بود پدربزرگم اینجا بود صداشو شنیدم کجا رفته استاد من قبل از اینکه با مطالب شما اشنا شوم و این داستانها و نکته های ارزشمند شما را بخوانم واقعا من هم فکر می کردم که دچار توهم شده سوال من اینست ایا ایشان واقعا با حواس ظاهری روح دیده یا اینکه دچار ترس شده و چیزی دیده در حالی که خودش میگه که کاملا بیدار بوده و اینکه ایا یک مدیوم است و می تواند ارواح را ببیند بسیار ممنونم.

پاسخ: این فقط خواهرزاده شما نیست که قدرت مدیومی دارد بلکه همه انسانها دارای قدرت مدیومی هستند که در شرایطی خاص باعث پدید آمدن حالاتی متفاوت از زمان بیداری در انسان میگردد. درواقع قرار گرفتن در تمرکز روحی روانی موجب کشف و شهود نیروها و امواجی با فرکانس متفاوت از ادراکات ما می گردد که ما اصطلاحا به آن حالات مدیومی می گوییم. درواقع هدف از تمرینات مدیتیشن و یوگا رسیدن به این مرحله از ترانس روحی است که گهگاه انسانها در حالات بی خبری و تمرکز به آن دست می یابند.

 

سوال ششم از خانم آرام

سلام و قدر دانی مرا از تمام مطالبی که ارسال می فرمایید پذیرا باشید. استاد خیلی آرزوی این را دارم که دری از غیب به رویم گشوده شود و مردمان عالم روحانی را ببینم. ایا من می توانم با دعا کردن ارواح و عوالم دبگر را رویت کنم . شنیده ام که بعضی از افراد که دعا نویسی می کنند با خواندن ذکرهایی ارواح را می بینند بسیار ممنونم.

پاسخ: با دعانویسی و رمل و فالگیری نمیتوان به تعالی و تکامل معنوی دست یافت. این افکار را از سر خود بیرون کنید.


سوال هفتم از خانم صفورا. ع

با سلام خدمت شما که زحمت زیادی در راه ترویج فرهنگ معنوی متحمل می شوید. من خیلی خواهان فراگیری علوم روحی هستم اما نمی توانم به کلاسهای شما بیایم. زیرا کارها و مسوولیتهایی که در منزل دارم این اجازه را به من نمی دهد. آیا من و افرادی مثل من می توانند پذیرای شما در منازل خود باشند و علوم روحی را تعلیم ببینند. و سوال دیگر اینکه آیا شما در جلسات دورهمی که در منازل ما تشکیل می گردد هم  حضور می یابید البته حق الزحمه آن را حتما تقدیمتان می کنیم. با تشکر.

پاسخ: بله. من در حال حاضر چنین کلاسهای خصوصی را برای علاقمندانی که قادر به حضور در کلاسهای خصوصی ما نیستند در محلی که آنها تعیین می کنند دارم. همچنین درصورت هماهنگی قبلی در جلسات دورهمی شما با هماهنگی قبلی حضور می یابیم.

شما می توانید جهت هماهنگی برای ثبت نام تعلیم علوم روحی و یا جلسات دورهمی ارتباط با ارواح... با شماره 09109751237 تماس حاصل نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد