مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

هدایت و مدیریت مجالس و جلسلت روحی

با سلام


بعضا شنیده ایم که عده ای بدون دانستن علوم روحی و داشتن تجربه ای در این مورد اقدام به برپایی جلسات احضار روح به همراه دوستان و آشنایان می نمایند. لازم به تذکر است چنانچه این جلسات بدون حضور شخص هادی یعنی کسی که در این زمینه صاحب تجربه و دانش است برگزار گردد نه تنها ثمرات معنوی را عاید حضار در جلسه نمی کند بلکه شاید موجب بروز مشکلات روحی و روانی برای آنان گردد. پس به شما توصیه می کنم هرگز خودسرانه و بدون دانش روحی و بدون حضور استاد اقدام به احضار روح نفرمایید و اگر در برپایی این جلسات اهداف الهی و معنوی در نظر نباشد هیچ گونه فایده ای برای برپاکنندگان آن نخواهد داشت. ولی اگر به منظور تقویت محراب خداشناسی و تقویت باورهای الهی قصد برپایی چلسات ارتباط را داشته باشید، جهت حضور شخص هادی و گرداننده جلسات ارتباط، با شماره زیر تماس گرفته تا در این زمینه راهنمایی گردید. 

با تشکر.


شماره تماس: ۰۹۱۰۹۷۵۱۲۳۷

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام محمدی اقدم یکشنبه 20 شهریور 1401 ساعت 19:45

با سلام ووقت بخیر خدمت استاد عزیز من سالهاست در پی این شور شعف وعشق هستم ولی نمی دانم از کجا شروع کنم کتاب رحلت یک روح تا لحظه قبض راخواندم واقعا عالی بود ای کاش تمام نمی شد با خواندن آن انگار روح ادمی شروع به پرواز میکند دست مریزاد خواهشا به آنهایی که نیاز به کمک در این زمینه دارند کمک ویاری رسانید امید است رحمت پروردگار عالم شامل شما وهمه انسانها گردد

سلام. از مطالب کانال تلگرام مثنوی ارواح استفاده کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد