مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پیام معنوی (1)

بنام خدا

پیام های معنوی (1)



با سلام خدمت دوستان مهربانم. مطلبی که در زیر آمده کتابت هفتگی من با ارواح است. قصددارم  به ترتیب تاریخ، کتابت های خود با ارواح را که با القای آن دوستان غیبی و مخصوصا روح حامی ام صور ت پذیرفته در وبلاگم به خدمت شما عرضه دارم. لازم به ذکر است که در میان سطور زیر نقطه چین هایی که مشاهده می فرمایید مطالبی است که یا نتوانستم آن را نگارش کنم (بعلت سرعت کتابت) و یا صلاح ندانستم تا به نظر خوانندگان گرامی برسد. (به این علت که خصوصی و شخصی بوده است.) امیدوارم با مطالعه آن، بهره های معنوی شامل حال همگی ما بشود.


 

 پنجشنبه، ساعت 7/30 صبح کتابخانه موسسه کیهان

من روح ... هستم. من هم به شما سلام دارم و از شما ممنونم که با من ارتباط برقرار نمودید. ... من سعی خواهم کرد که ارتباطم را با شما بیشتر از طریق کتابت انجام دهم و شما هیچ شکی در صحت این ارتباط نداشته باش.... شما می خواستید مرا در خواب ملاقات کنید اما خب گاهی اوقات چنین امری میسر نمی گردد البته نه ازجانب ما بلکه از طرف شما. قبل از هر چیز از شما می خواهم که بیشتر فکرتان را متمرکز به امور کتابت با من بنمایید. از من درخواست تظاهرات فیزیکی داشتید که چنین تظاهراتی را هم بعدا برای شما خواهیم داشت، اما زمان آن نرسیده است، زیرا باید سیاله های شما برای این کار آماده و مهیا با شد. برای فراوانی سیاله ها می بایست.... تمرکز و تمرین بیشتری داشته باشید.... به فکر مسایل مادی نباشید، امور مادی و دنیوی زودگذر و فانی است، شما باید بیشتر به فکر معنویات باشید. مبادا در این ارتباط شما شک و شبهه ای داشته باشید. من همواره با شما و در کنار شما هستم ....  به فکر امور معنوی باشید، برای دوستان ، خانواده و جامعه خیر و صلاح بخواهید. تمرکز و توجه خود را روی امور کوچک و دنیایی صرف نکنید، متمرکز به امور معنوی و روحانی باشید و امور دنیوی و مادیات را فقط در جهت نیل به اهداف معنوی مصروف نمایید. من مطابق سیاله ها و توانایی هایی که دارید در ارتباط با شما هستم و فقط فکر خود را بر امور .... رشته کلام نه از دست من که از افکار شما گسسته شد. چاره ای جز این نیست و من در این لحظه با شما در ارتباط هستم.... خیلی پیش از این می خواستم با شما کتابت داشته باشم اما شما موفق به این کار نمی شدید ....

من .... هستم و حدود 150 سال قبل به جهان دیگر انتقال یافته ام. من در زمان حیات مردی فقیر بودم و در زندگی رنج و مرارت بسیار کشیده ام، اما هیچگاه از یاد خدا غافل نبوده و در مسیر خیر و صواب و قناعت زندگی می کردم. من شما را به تقوای فکری و عقیدتی و عملی فرامی خوانم و از شما می خواهم که جانب احتیاط را در همه امور رعایت بفرمایید. مبادا فریب وسوسه های نفس را خورده و در زندگی هدفتان فقط مایحتاج زندگی و ظواهر آن باشد. رسیدگی به امور دنیایی آن هم در حد اعتدال، نیک و پسندیده است به شرط آنکه از دایره معنویات خارج نگشته و به هم نوعانتان نیکی کرده تا پاداش آن را از خداوند بگیرید.... بترسید از خشم خدا و امیدوار باشید به لطف و عنایت او. مبادا از من برنجید، آن کس که شما را به کارهای نیک نصیحت می کند دوستدار شماست و آن کس که بی جهت از شما حمایت کرده و تملق شما را میگوید نه تنها یک دوست واقعی نیست بلکه دشمن شماست.... من از شما می خواهم افکار خود را در این نوشتار دخیل نکنید و سعی کنید هرآنچه را که من به شما القا می کنم کتابت نمایید. به نوشته های خود توجهی نکنید به حالات و روحیات معنوی خویش توجه کنید و درصدد تقویت آن برآیید. من با شما در ارتباطم و شما را به نکته های نغز پند می دهم. بعد از خداوند متعال من نزدیکترین روح به شما هستم. می بینم که دستان شما خسته شده اما بترسید از زمانی که روح بر اثر تجانس و الفت با ماده به خستگی گراییده و روزی از پای درافتد، درحالیکه شما به هیچ وجه یارای حرکت به سوی مراتب بالا و طبقات فوقانی غیب نباشید. هرچه در این دنیا در راه ارتباط با معنویات ونیروهای مافوق مادی زحمت کشیده و در مسیر کمک به همنوعانتان خسته و تن آزرده گردید، در آخرت به آرامش دست خواهید یافت. آرامشی ابدی. در این لحظه با شما خداحافظی کرده و شما را دعوت می کنم تا در فرصتی دیگر با من کتابت نمایید. هرگز خلف وعده نکنید که رسم نیکویی در میان ارواح مترقی نیست. 

خداحافظ                                                                                                              


       کتابهای مرجع علوم روحی

شناخت روح جلد اول

شناخت روح جلد دوم

برونفکنی های روحی

انرژی درمانی یا شاهکار خلقت

ارتباط با ارواح

ارواح از بهشت خبر میدهند

کلبات علوم روحی جلد اول

کلیات علوم روحی جلد دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد