مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

علائم حضور ارواح در محیط

بنام خدا

علائم حضور ارواح در محیط


Image result for ‫روح‬‎


فرامرز ملاحسین تهرانی

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مدیومهای اکتسابی  و کسانی که مبادرت به ارتباط با ارواح می کنند این است که چگونه مطمئن شویم این علایمی که به طرق مختلف به سوی ما پالس می شوند از ارواح است و از ضمیر ناخودآگاه یا ذهن نیمه هشیار ما نمیباشد. 

  

باید به این دوستان عرض کنم که اولا اگر واقعا ما با تمرینات و کسب آمادگی و داشتن توانایی های مدیومی یک روزی موفق شویم با ارواح متعالی ارتباط برقرار کنیم، در آن صورت دیگر هیچ شائبه و شکی در این مورد نخواهیم داشت یعنی اینکه چنان امر بر ما ثابت و حتمی می گردد که در زمینه صحت ارتباط با یک نیروی خارج از بعد مادی شک و شبهه ای وجود نخواهد داشت.  پس ما در درجه اول باید سعی کنیم که خود را به مراتب بالای دانش و آگاهی نسبت به علوم روحی برسانیم و تا زمانی که به این موضوع و ارتباطاتمان مشکوک باشیم نشان دهنده آن است که ما هنوز به سرمنزل مقصود نرسیده و به احتمال فراوان تماسها و ارتباطهای ما با اهالی دنیای غیب در مراحل ابتدایی و آزمون و خطا به سر می برد.

اما در هر صورت اگر هم خواسته باشید دراین زمینه تحقیق و کنکاش به خرج دهید و به قول معروف از روحی که بوسیله کتابت با شما ارتباط برقرار کرده است مطمئن شوید خیلی راحت می توانید از آن روح سوالاتی برای امتحان و آزمایش وی بپرسید اگر جوابها مثبت بود که واقعا آن نیرویی که به شما پیام می دهد یک روح است. اما قبل از اینکه موضوع را بازتر کنم باید عرض کنم که نوع ارتباط شما یا یک مدیوم به چند طریق می تواند باشد. اول اینکه شما ازطریق کتابت با یک روح ارتباط برقرار می کنید. حتما هم میدانید که کتابت چیست. یعنی اینکه  قلم به دست گرفته و بعد از اجازه از محضر خداوند از او می خواهید که یک روح متعالی را به سوی شما اعزام نماید و سپس قلم در دست شما شروع به حرکت کرده و خط کشی های پی درپی و تودرتوی نامفهومی را بر صفحه کاغذ انجام می دهد و پس از مدتی که دست و ذهن شما هماهنگ شد خط ها تبدیل به نقاشی و یا نوشتن کلمات می کند و در مراحل عالی تر شما خواهید توانست با حمایت روحی که با آن در ارتباط هستید جملات بلند و معناداری بنویسید. طریق  دیگر ارتباط این است که بوسیله گردونه دوار که معمولا در جلسات گروهی از آن استفاده می شود از ارواح پیامهای معنوی بگیرید و روشها و شکلهای دیگری هم هست که هر مدیومی برای ارتباط با ارواح در آن استعداد وتبحر دارد. اما برمی گردیم به موضوع اصلی این مقاله که چگونه به صحت وجود یک روح در کنارمان و در پست این پیامها پی ببریم.

بدیهی است که اگر پیامهای  ارسالی ازسوی یک روح با عقل، شرع، عرف، ارزشها و هنجارهای اجتماعی منافات داشته باشد، به هیچ وجه قابل اعتماد و قابل پیگیری نمی باشد.  زیرا ارواح متعالی به هیچ عنوان بر خلاف اصول اخلاقی و شرعی و عقلی کسی را به بیراهه نمی کشانند. مگر آنکه آن روحی که با شما در ارتباط است یک روح ناآگاه و غیرمتعالی و حتی شرور  باشد و ادامه ارتباط با چنین ارواحی به هیچ عنوان به مصلحت نیست.

در گام بعدی اگر می خواهید به صحت وجود ارواح در جلسات  روحی پی ببرید،  خیلی راحت می توانید  از ارواح درخواست  یک تظاهرات و عمل فیزیکی د اشته باشید. مثلا از آن روح بخواهید چند ضربه آرام به دیوار و یا شیشه پنجره بزند. یا کارهای دیگری که نشان دهنده وجود یک نیروی  نامریی در محیط میباشد. بدیهی است از راههای گوناگون میشود به وجود نیروی ارواح در محیط واقف شد کافی است از آنها بخواهید  برای حصول  اطمینان جمع حاضر در جلسه  از خود یک کار  و حرکت در محیط و یا اشیایی که در محیط  است انجام دهند. اما درمورد مدیومهای بینا و یا شنوا این مشکل تاحدودی حل شده است. زیرا آنها به وضوح روح را می بینند و یا صدایش را می شنوند. این دسته از مدیومها بنابر استعداد ذاتی و خدادادی خویش قدرت بینایی یا شنوایی اشان خیلی بیشتر از افراد عادی است. این دسته از مدیومها چون قادر به دیدن و یا شنیدن امواج یا صداهایی با فرکانسی بالاتر و یا پایین تر از حد معمولی برای سایر انسانها هستند، امر حضور روح در محیط برایشان ثابت شده میباشد. آنها در ابتدا، این موضوع را به اطرافیان خویش میگویند اما چون کسی حرفهایشان را باور نمی کند به مرور زمان از تجربیات دیداری و شنیداری خویش دیگر به کسی چیزی نمی گویندو حتی اکثر آنها با بالا رفتن سن و سال، این قدرت مدیومی اشان ضعیف و محو می گردد. اما شما دوستان عزیز که به طور اکتسابی و با تمرینات مستمر موفق به دریافت پیامهای معنوی از روح می شوید، زیاده از حد در فکر اثبات این توانایی خویش به اشخاص دیگر نباشید زیرا به علت عدم پذیرش حرفها و باورهای شما امکان  دارد موجبات دلخوری و حتی دلزدگی شما را فراهم آورده و رفته رفته در شما نسبت به علوم روحی و مبانی معنوی و فکری دلسری ایجاد نماید. انشاالله در آینده در این مورد بیشتر خواهم نوشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد