مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات قسمت پنجم

بنام خدا

پاسخ به سوالات

قسمت پنجم


Image result for ‫سوالات‬‎


سوال اول از خانم الهام

ممنون که راهنمایی می‌کنید شاید یه ذره تند رفتم راستش چند وقته که سعی می کنم با روح دکتر حسن رجبی ارتباط برقرار کنم یک بار احضار کرده بودیم روح خوبی بود از طبقات بالای انرژی مادرم حالشو دید و گفت یک توده سفید پشت سر ما ایستاده خودم چند بار سعی کردم ولی هنوز نمی‌توانم با کسی ارتباط برقرار کنم.  کتاب تقویت قدرت های مدیومی رو هم خوندم چند تا تمرین داده بود برای مدیوم شناسی ولی هنوز شروع نکردم ببخشید استاد برای تمرین برون فکنی کدام روش رو پیشنهاد میکنید؟؟ راهنمایی فرمایید.

پاسخ: شما بسیار سرگشته و هیجان زده اید و این نشان از عدم آمادگی و عدم آگاهی کامل شما نسبت به ارتباط با عوالم و ابعاد خارج از بعد مادی و فیزیکی است. شما تا رسیدن به اهداف تان که دسترسی به ارشادات و معارف ازسوی اوامر الهی است فاصله دارید و می بایست اول از همه سطح آگاهی و بینش خویش را با تکیه بر توانایی های ذهنی و روحی خویش بالا ببرید تا به تسلط بر فکر و ذهن خویش نائل آیید و از این سرگشتگی و هیجانات زودگذر رهایی یابید. آن موقع است که قادر خواهید بود سبک و روش خویش را در ورود به حوزه فراروانی و قلمرو روح به دست آورید. موفق باشید.


 

 سوال دوم از خانم مریم

سلام برای اینکه سوالات که در زمینه ارواح داریم بپرسم چکار باید کرد؟

 پاسخ: کتابهای فراوانی در این خصوص وجود دارد که می توانید مطالعه نمایید. به نظر من کتابهای استاد رهبرزاده در این زمینه میتواند شما را کمک نماید. و همچنین کتاب ارتباط با ارواح اثر آلن کارداک نیز کتابی مرجع و بسیار مفید است. 

سوال سوم از خانم مریم

مادری هستم که چند وقت پیش پسرم از دست دادم حالم خیلی بد بود مطالب این وبلاگ واقعا تاثیر خیلی خوبی روی من داشت خیلی خیلی ازتون ممنون.

پاسخ: خداوند فرزندتان را رحمت کند و در جوار اولیا و خاصان خویش محشور نماید. از این که مطالب ما توانسته التیامی بر مصیبت شما باشد خوشحالیم. بهرحال رحلت از جهان خاکی فقط مختص فرزند عزیز شما نبوده و نیست بلکه این سفری است حتمی که همه روح های گرفتار در خاکدان دنیا آن را تجربه خواهند نمود و به شما بشارت دهم که بابت صبر و تحملی که از این بابت به خرج داده و می دهید، پاداشی بس عظیم ازسوی دستگاه الهی دریافت خواهید نمود. موفق باشید.

سوال چهارم از خانم الهام

 سلام  از کتاب های که معرفی کرده بودید چند تا رو خونده بودم من بعضی وقتا حالت سقوط توی خواب دارم و این رو حس میکنم البته چند وقته که کمتر پیش می آید و احساس میکنم که یه موج انرژی از سرم تا پاهام پایین می آید البته این هم بعضی وقتها بوجود می یاد به نظر شما با توجه به سن من که گفتم می تونم یه موکل جن احضار کنم یا با تمرین می تونم برون فکنی کنم ؟؟

پاسخ: در زمینه احضار موکل جن و این جور چیزها، به شما توصیه میکنم اصلا دراین وادی ها قدم نگذارید و سعی کنید به صورتی وارد علوم روحی و فعالیتهایی از این دست شوید که روش و سبک شما باعث جذب دیگران به سوی خداشناسی خالص و محض گردد نه اینکه در حد خرافات و همپایه و مترادف آن باشد. تلاش در جهت مرتبط گشتن با نیروها و موجودات ناشناخته محیط که به نامهای جن و پری و این جور چیزها معروفند نه تنها سبب تقویت محراب خداشناسی شما نمی شود بلکه شما از اهداف مقدستان دور میسازد. پس شما فعلا باید تحت راهنمایی اساتید علوم روحی و خواندن کتابها و آثار آنان و پس از آن مراجعه به درون خویش در تمرینات یوگای ذهنی و مدیتیشن به توانایی های فراوانی که در وجود خود شما هست، به این هدف نائل آیید.

سوال پنجم از خانم سالومه

سلام...ببخشید شما اگر خودتون مدیوم هستید به دیگران هم در این ارتباط کمک میکنید؟

پاسخ: انشاالله. سوالی اگر دارید حتما پاسخ خواهم داد.

سوال ششم از س - حکمت

با عرض تشکر دو پیشنهاد یا تقاضا داشتم: 
1- نامی که برای صفحۀ خود انتخاب کرده اید بسیار زیبا و با مسماست ولی چیزی که هست این نام بعنوان کلمات کلیدی برای افرادی که با درج کلمات کلیدی اقدام به جستجو در این زمینه میکنند به صورتی است که احتمالاً جستجوگر کمتر وبلاگ شما را شناسایی میکند و پیشنهاد میدهد. 
2- اگر برایتان امکان دارد مطالبی مستند از جلسات احضار و گفتگو با اموات در وبلاگتان قرار دهید. چون هیچ مطلبی به اندازۀ آنچه مستند است مورد استقبال قرار نمیگیرد و باعث روشنی اذهان نمیشود. 
پاسخ: در مورد نام صفحه باید بگویم من زیاد درگیر و دار این نیستم که به تبلیغ وبلاگ مشغول باشم. اعتقاد دارم کسی که دنبال مطلب مورد علاقه خویش است توسط نیروهای الهی به مرجع آن دست خواهد یافت. در مورد انتشار مطالب مستند از جلسات هم باید بگویم، چون اکثر جلساتی که می روم، محفل های خانوادگی یا دوستانه و فامیلی است افراد حاضر در جلسه زیاد تمایلی به انتشار عکس از منازلشان و یا خودشان در اینترنت ندارند پس از این لحاظ هم ما معذور به انتشار مستندات این گونه جلسات هستیم. 

سوال هفتم از خانم سولماز

سلام.کسانی که عالم به مسایل متافیزیک هستن به من میگن تو مدیدم هستی, برای من جالبه که بتونم از این نعمت خدادادی استفاده کنم ممنون میشم راهنمایم کنید.

 پاسخ: همه انسانها چون دارای روح هستند و بهتر است بگویم که اصلا روح هستند، پس قدرت مدیومی هم دارند و شما هم از این امر مستثنی نیستید و می شود با توجه و آگاهی از این قدرت به پرورش آن پرداخت و با تمرینات یوگای ذهنی و مدیتیشن و دیگر تکنیکهای پرورش روح و قدرتهای مدیومی آن را بارور ساخت.

سوال هشتم از خانم شیرازیان

نوه پسری من پسری 6 ساله هست که طبق نظر پزشکان دچار بیماری اوتیسم هست وخلاصه همه ما از این بابت بسیار ناراحتیم از حضورتون درخواست دارم ترتیبی بدهید تا بتوانم باشما تماس گرفته و درصورت امکان ملاقاتی داشته باشم . باشد که بادستان شفابخشتان این کودک از رفتاری نجات یابد

پاسخ: من هیچوقت ادعای شفادهی نداشته ام و انشاالله که نوه شما به سلامتی دست یابند. اما این را توجه داشته باشید برخی اوقات بیماریهای انسان مربوط به عواملی غیر از عامل ژنتیکی و مادرزادی است و می توان گفت که تقدیر الهی موجب برخی بیماریها در برخی انسانها میشود. البته مراجعه به پزشک برای علاج بیماریها امری حتمی و واجب است ولی اگر پس از همه تمهیدات باز هم بیماری بهبود نیافت آن وقت می باید راضی به رضای خداوند بود و شفا را تنها از او خواست، اما نباید دراین کار اصرار ورزید شاید ادامه بیماری برای شخص موجب سوزانده شدن نوعی دیگری از بیماری که روح دچار آن است گردد و به شفای معنوی برای صاحب آن بیانجامد.  

سوال نهم از خانم رویا

 من در عین ناباوری در همون لحظه اولی که روح پدر خدا بیامرزمو دعوت به صحبت کردم شروع کرد به صحبت. برخی حرفاش مفهوم وبرخی نامفهوم بود هنوزم نمیتونم باور کنم من تونستم این کارو در همون لخظه شروع انجام بدم. خیلی سوالا تو سرم هست لطفا با من تماس بگیرید.

 پاسخ: اینکه به سرعت توانستید با روح پدرتان مرتبط گردید به خاطر علاقه و دلبستگی دوطرفه میان شما و پدرتان بوده است. این تجانس روحی باعث میگردد که هر مدیومی در ارتباط گیری در همان دفعات اولیه موفق شود تا با مردمان عالم غیب تماس حاصل نماید. اما در این کار زیاده روی نکنید و سعی نمایید ازاین قدرت خویش درجهت رشد آگاهی های معنوی در شناخت ذات پروردگار و آفرینش او استفاده نمایید. موفق باشید.

سوال دهم از خانم معتمد

با سلام خسته نباشید من دنبال شخصی میگردم که نیروی مدیوم داشته باشه شما میتونید منو راهنمایی کنید

 پاسخ: چرا از خودتان شروع نمی کنید. شما مگر روح نیستید پس قادرید این قدرت و موهبت الهی را درجهت رشد معنوی خویش به کار گیرید. برای حصول به این هدف می بایست کتابهایی که دراین حوزه نگاشته شده را مطالعه نمایید. سپس با مراجعه به درون خویش در هنگامی که آرامش دارید و محیط اطرافیان آرام و ساکت است اقدام به مدیتیشن نمایید. چشم خود را ببندید و به نقطه ای در پیشانی بین دو ابرو نگاه کنید پس از مدتی کوتاه نوری را مشاهده خواهید کرد داخل این نور شوید و به سیر و سیاحت پرداخته و احتمالا مشاهداتی هم خواهید داشت که بماند برای خودتان.  این تمرین اولین و ساده ترین تمرینی است که هر شخصی می تواند درجهت تقویت قدرت مدیومی انجام دهد. موفق باشید. سوالزدهم از آقا یا خام لطفی

سوال یازدهم از آقا یا خانم لطفی

سلام من خواستار اشنایی با شما هستم .

پاسخ: درود بر شما. من در خدمت شما و سایرین هستم. موفق باشید.

 پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد