مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

پاسخ به سوالات روحی / قسمت دهم

پاسخ به سوالات


پاسخ


قسمت دهم

فرامرز ملاحسین تهرانی

سوال اول: از خانم نادری

سلام من تا دوسال پیش خیلی چیز ها رو میتونستم حس کنم مثلا میدیدم ک در اینده ی جایی وایسادم یا دارم ی کاری انجام میدم مثلا سوالای امتحانا رو میفهمیدم میدونستم ی معلم میپرسه یا ن وقتی ی نفر میخواست بهم دروغ بگه از قبلش میفهمیدم و سریع توی ذهنم میتونستم بفهمم اصل موضوع چی بوده ولی الان ن خیلی خیلی کم تر شده میخواستم بپرسم برای اینکه دوباره این حسم برگرده باید چی کار کنم خواهش میکنم یک کار اساسی بگین.

پاسخ: اینکه شما در گذشته توانایی هایی داشته اید و الان این توانایی ها در شما کمرنگ و یا محو شده است، نباید جای نگرانی و افسوس برای شما باشد. حالتهای مدیومی ازقبیل آینده نگری لازمه اش یک سری معیارهای تکاملی و ذاتی است که در برهه ای از زمان برای برخی اشخاص شکوفا شده و سپس محو یا ضعیف می گردد. اگر ما به دنبال بهره برداری های غیرمعنوی از هرگونه توانایی مدیومی باشیم مطمئنا این قدرتها ضعیف و محو میگردد. حتی اگر بنابر خوشایندی نفس باشد باز هم هدفی غیرمعنوی محسوب می شود. همین که شما از من که مانند شما انسان و مخلوقی بیش نیستم تقاضای کمک می کنید نشانه این است که شما درجهت شکوفایی قدرتهای معنوی و مدیومی مسیر را اشتباه می روید، شما خود روح الهی هستید و قادرید با تمرکز و توجه بر قدرتهای ذاتی خویش بعنوان یک روح، به هر آنچه که درجهت تکامل معنوی است دست یابید و فقط از خالق و پروردگار متعال خواستار کمک و راهنمایی و باز شدن درهای جهان غیب باشید نه از بندگان او. پس به شما و خودم توصیه می کنم که در جهت تربیت نفس و شکوفایی قدرتهای معنوی در خویش تمرکز و توجه خود را بیشتر به ذات پروردگار متعال و سپس تعالی دانش و آگاهی خویش در علوم روحی بنماییم.

  

سوال دوم: از آروشا

سلام..یه راه اصلی میخوام برای مدیوم شدن.

پاسخ: مطالعه کتب علوم روحی مخصوصا کتاب شناخت روح (قسمت اول و دوم) را به شما توصیه می کنم. برای خرید و دانلود این کتاب به سایت copykon.ir مراجعه کنید.


سوال سوم: از خانم زارع

استاد من یک هفته پیش خوابی دیدم بسیار عجیب.که با تپش قلب بیدار شدم...در شهر ما مسجد دراویش هست که دوستی چهار سال پیش به من گفتن شرکت کن ونذر کن ...که من بنا به دلایلی نرفتم....گذشت باز حرف شد دیدم دربین همکاران خانم س هم پیشنهاد کرد با من بیا چون ایشان خودشان صوفی هستن.ولی باز جور نشد که شرکت در مجلس انها.....خلاصه خوابی دیدم که اصلا به فکر هم نبودم.....که دارند نذری پخش میکنن بشقاب بشقاب خانمی که اصلا مومن هم نیست ....لاک زده بود وموهای رنگ کرده وارایشو ویه روسری بالای سرش بسته بود پرسیدم چه میکنید گفت ما هرروز در فلان محله نذری داریم اسم محل زندگی من را اورد .گفتم جدی چه خوب .گفت اره اگر میخواهی شرکت کنی بیا هر روز صبح پشت سر حصرت علی نماز بخوان......من تا گفتم یا علی در عالم خواب هم انگار مرده بودم یهو روحم به جسمم با شدت وارو شد وزنده شدم که از خواب پریدم..جالب است بگم مجلس دروایش سه شنبه ها بوده که من اصلا اصلا نمیدونستم ومن دقیقا شب سه شنبه خواب دیدم.واینکه سه شنبه بعدش دوستم منو به طور اتفاقی برد ..خوابم یادم رفته بود ولی به محض رسیدن مجدا یاداوری شد وحس خوبی به من دست داد..خواستم ببینم نظر شما استاد گرامی چیست .

پاسخ: در بعضی اماکن به واسطه باورها و عقاید و ذهنیات پاک ومعنوی مردم، همواره امواج مثبت فراوانی وجود دارد که موجب جذب ارواح پاک و دفع امواج منفی ساطع شده ازسوی ارواح شرور میگردد. اماکنی نظیر امامزاده ها، مساجد، کلیساها و دیرها و اماکنی از این دست که مورد توجه مردمان مومن و معتقد است و هر محیط و مکانی ازجمله خانه ها و منازل نیز اگر ساکنان آن دارای روابط توام با عشق و ایمان به خدا با یکدیگر باشد، دارای فضایی مقدس و محل عبور ارواح وارسته و امواج مثبت خواهد بود. درواقع این اندیشه های ماست که فضای محیط زندگی ما را روحانی و یا مبدل به مکانی سرد و بی روح می گرداند.
شما نیز تحت تاثیر این امواج معنوی قرار دارید و به همین منظور شاید با نیروهای خارج از بعد مادی چه در بیداری و چه در عالم خواب مرتبط گشته اید. بهرحال حس و حال و تجربه خوبی است که البته زیاد غرق در آن نشوید و از امور روزمره زندگی تان نیز غافل نشوید.


سوال چهارم: از خانم زارع

بنده سوال دیگری هم داشتم..اینکه من در منزلمان گاهی صدای بسیار زیبایی میشنونم البته واضح نیستش.ولی هر چی هست خیلی قشنگ وزیباست.یکبار نیمه شب با صدای مناجاتش بیدار شدم ..که این موضوع باعث شد کلی روزه بگیرم..وتا اینکه یه روز ظهر پنج شنبه درس میخوندم صدای اواز زیبای یک خانم را شنیدم که فکر کردم مادرم درسالن میباشد ولی نگاه کردم دیدم همه خواب هستند..که ترسیدم وصدا قطع شد...تا چند وقت پیش که باز خلنمی زمزمه میکرد عالی بی توجهی کردم که مثلا شاید از بیرون است ...در ضمن تنها بودم در منزل ولی دیدم در چند قدمی من صدا شنیده میشود ووحشت کرد به طرف بیرون رفتم دیدم همسایه دارن حرف میزنند وصدای اون خانم کجا واینا کجا ..خلاصه حس میکنم این صدا زمینی نباشد....ودیشب از کلاس ساعت ۸ شب برمیگشتم کلید انداختم بیام تو پارکینگ احساس کردم کسی حضور دارد....بعد گفتم نه بابا بی خیال.به محض اینکه پام رو پله دوم بودم صدای کسی را شنیدم حالل بیشتر صدای راه رفتن برگشتم واینو بگم که از ترس لرزیزم دیدم کسی به سرعت باد رد شد از پارکینگ.استاد خواستم راهنمایم کنید.ممنونم از شما البته اگر شما صلاح بدانید .....من احساس میکنم شاید مدیوم باشم.

پاسخ: نه تنها شما بلکه همه انسانها دارای قدرتهای مدیومی هستند زیرا همه ما روح هستیم و به طور جد مرتبط با عالم غیب. اما اینکه شما صداهایی را در پیرامون خویش احساس می کنید، باید بگویم بله ممکن است نیروهای نامریی خواستار تماس با شما باشند. اما در زندگی ماشینی امروزه البته ممکن است با وجود تداخل امواج فراوانی که در پیرامون ما هست، شاهد صداها و نورهایی از محیط پیرامون خویش باشیم و زیاد نباید شما تحت تاثیر این حالات و احساسات خویش قرار بگیرید و اگر طالب اطلاعات بیشتری در این باره هستید اصلا به تجاربی اینچنینی اکتفا نکنید و کتابهایی که در زمینه علوم روحی انتشار یافته را مطالعه نمایید تا به علم و دانش شما در زمینه دانش روحی افزوده گردد.


سوال پنجم: از خانم کاظمی

با سلام من مدتی است که مطالب سایت شما رو دنبال میکنم و برام جالبه .سوالمی برام پیش آمده و اینکه شما در مطالب قبل از حضور فرشته گان الهی از لحضه قبض روح تا انتقال از جهان مادی به عالم بعد از طریق تونل حدفاصل مطالبی رو عنوان کردید. اما در مطلب فوق در قبرستان ارواح رو تنها بدن حامی و نگران توصیف میکنید .ایا اونها اارواح سنگین هستن که هنوز سعود نکردن یا طبق عقیده مسلمانان منتظر سوال و جواب شب اول قبر خود هستن .این ذهن منو مشغول کرده لطفا بهم پاسخ بدیدن.

پاسخ: من زیاد متوجه منظورتان نشدم. ممنون می شوم یکبار دیگر واضح تر سوالتان را برایم بفرستید.


سوال ششم: از آقای فخرایی

من خیلی دوست دارم که ارتباط مستقیمی با ارواح داشته باشم. دعا کنید که چنین شود. سوالی که داریم این است که آیا دیدار و گفتگو با روح خیام را در ادامه همین کتاب خاطرات یک روح از لحظه قبض جان چاپ می کنید یا اینکه در کتاب جداگانه ای انتشار خواهید داد. با تشکر از شما.

پاسخ: در قسمت پایانی کتاب الکترونیکی خاطرات یک روح البته چیزی حدود 20 دقیقه به دیدار با خیام نیشابوری اختصاص خواهم داد و بقیه گفتگو با روح خیام علی رحمه را بطور مفصل در کتابی جداگانه انتشار خواهم داد.


پاسخ به سوالات (قسمت اول)

پاسخ به سوالات (قسمت دوم)



نظرات 1 + ارسال نظر
mohgaan جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 17:31

سلام،ببخشید من وقتی که از خواب بیدار میشم تا حدود یکی دودقیقه بدنم میلرزه،توساعات مختلف امتحان کردم و بازهم لرزش بدن دارم،طوریکه تموم بدنم میلرزه،خوابهامم یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل میشن،میخواستم بدونم عایا به چشم سوم ربطی داره یاخیر،
ممنونم

با سلام.
نمی دانم سن شما چقدر است و شرایط روحی و روانی و محیط زندگانی شما به چه صورت است، اما به طور کلی این حالات شما مربوط به نیروی مدیومی است که با آن درگیر می باشید. معمولا در هنگام خواب این نیروها که مرتبط با تکامل روحی انسانها می باشد، از ضمیر ناخودآگاهی به سطح آگاهی می آیند و شاید اتفاقات و تجربیات زندگی شما را که در گذشته های دور به وقوع پیوسته است را بازآفرینی نموده و شما را دچار شوک و تنش روانی می نماید. شما می بایست با انجام تمرینات مدیتیشن و یا یوگای ذهنی، با تلقینات مثبتی که به خود می نمایید آن خاطرات را فراموش کرده و اجازه ورود به حوزه آگاهی خود را ندهید. با گذشت زمان این مشکل روحی شما برطرف می گردد.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد