مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست
مثنوی ارواح

مثنوی ارواح

یا رب از من کم مکن الطاف دوست ----- مثنوی روح من از آن اوست

چگونگی ارتباط با روح زندگان

چگونگی ارتباط با روح زندگان


Image result for ‫آموزش تله پاتی‬‎

* فرامرز ملاحسین تهرانی
در علم متافیزیک و ماورالطبیعه بحث از نیروهای خارج از بعد مادی و همچنین ارتباط با مردگان و ارواح مطرح است، درحالی که ارتباط با روح زندگان نیز از قابلیت های این علم به شمار می رود زیرا انسانهای زنده نیز دارای روح هستند و در مواقعی که در حالتی مانند خلسه و بی خبری و سکوت باشند، روح آنان قادر به فاصله گرفتن از کالبد مادی آنان می گردد.

بهترین زمان برای فاصله گرفتن روح از بدن،  هنگام خواب است که به طور کامل تنپوش و روح آدمی از جسم جدا شده و فقط با چند ریسمان نامریی به نام ریسمانهای نقره ای به جسم وصل می باشد تا روح هنگام بیداری، کالبد جسمانی خود را گم نکند و به نزد آن بازگردد و در آن حلول یابد. تنها تفاوت مرگ و خواب در همین نکته است که ریسمانهای نقره ای در وقت مرگ به طور کامل از جسم جدا شده و روح به همراه تنپوش برای همیشه از این کالبد ثقیل مادی جدا می گردد. درواقع قوانین عالم روح برای مردگان واقعی و انسانهایی که به واسطه خوابیدن به طور موقت مرگ را تجربه می کنند، یکسان است و تمامی معیارهای جهان غیب برای مردگان و همچنین زندگانی که در خواب هستند اعمال می گردد.

  

نحوه ارتباط با روح زندگان، مواجهه رودررو با آنان است و ازطریق ارتباط زبانی و کلامی و نگاه و لمس کردن به سادگی با افراد پیرامون خویش می توانیم ارتباط برقرار کنیم. اما این اتفاق زمانی میسر است که زندگان در کنار ما باشند و یا وسیله ای ارتباطی مانند تلفن و غیره ما و آنان را به یکدیگرپیوند دهد. اما همینکه یک انسان زنده از ما دور شود و وسیله ارتباطی نیز در میان ما نباشد، دیگر ارتباط با آن شخص زنده میسر نبوده و درواقع آن شخص برای ما و ما برای او، مانند یک مرده به حساب می آییم که از دسترس یکدیگر جدا گشته ایم. در این مواقع نوع ارتباط برقرار کردن با اشخاص  زنده ای که در دسترس ما نیستند درست مثل ارتباط با ارواح مردگان می گردد. درواقع می بایست یک نوع ارتباط مدیومی بین ما و  آن شخص دور از ما حادث گردد تا ما بتوانیم پیام خویش را به یکدیگر مخابره نماییم.

انسانها از آنجا که اصالتا روح هستند، به سادگی می توانند از راهی دور پیام ها و احساساتشان را به یکدیگر انتقال دهند. سادگی این عمل از آن جهت ممکن است که موج فکر و اندیشه بشری به واسطه رشد عقلی که نسبت به سایر حیوانات دارند، این امکان را برایشان فراهم می سازد که با قوه ذهن و تخیل خویش، به فراسوی مکانی که در آن قرار دارند امواج فکری خویش را به سوی مقصد که ذهن فرد دیگری است بفرستند. متاسفانه امروزه به واسطه پیشرفت علمی بشر و اختراع دستگاه های مخابراتی و همچنین رشد اندامهای ارتباطی انسان، نیروی ارتعاش ذهنی و فکری بشربه تنبلی گراییده و کمترین زحمتی از این بابت که بدون وسایل ارتباطی ، احساسات و پیامهای خود را به ذهن یکدیگر ارسال کنند را از دست داده اند.

با مقدمه ای که در بالا عرض کردم، پس می توان با روح افراد زنده هم ارتباط برقرار کرد و تکنیک و روش آن هم درست مانند ارتباط با روح مردگان است. منتها به شرطی که آن فرد زنده در زمانی که داریم با او ارتباط تله پاتیک برقرار می کنیم کمترین ارتباط و توجه  را با اشخاص و پدیده های پیرامون خود داشته باشد. یعنی بهترین زمانی که می توان با روح یک فرد زنده ارتباط برقرار کرد، زمانی است که او در یک حالت ترانس و بی خویشی و  یا در خواب باشد. زیرا تنها در این زمانهاست که فرد در ارتباط تنگاتنگی با ضمیر ناخودآگاه خویش است و پیام های ارسال شده از سوی فردی که قصد ارتباط با وی را دارد توسط ضمیر ناخودآگاه فرد به خواب رفته دریافت می گردد و در همان لحظه به سطح آگاهی او رفته و اگر هم بنابه دلایلی آن شخص بعد از بیداری دچار فراموشی شود، تمام جزییات این ارتباط در ذهن و گنجینه ضمیر ناخودآگاه او بایگانی شده و در وقت و زمان مناسبی به سطح آگاهی شخص در بیداری و یا خواب های آینده وی بروز و ظهور پیدا می کند.

برای ارتباط با روح اشخاص زنده یک شرط مهم لازم است و آن اینکه آن شخص درگیر مشغله ذهنی و خانوادگی و کاری و غیره نباشد، و باز هم می گویم بهترین زمان برای ارتباط، زمانی است که فرد در خواب باشد و اگر هم بیدار است، در حالت استراحت مطلق و سکون و سکوت باشد تا امواج فکری شخص صادرکننده پیام بدون پارازیت به مغز  شخص گیرنده پیام، مخابره گردد.

بهترین روش ارسال پیام این است که مکان احتمالی فرد گیرنده پیام را بدانید و به همان سمت و جهت صورت را برگردانید یعنی اگر منزل آن شخص در طرف شرق یا غرب و یا جنوب و یا شمال است، شما باید به همان جهت برگردید و با نگاه به همان سمت و از نقطه وسط پیشانی - یعنی چشم سوم - پیام ذهنی و فکر خود را به شکل موج به طرف آن شخص ارسال کنید. به احتمال فراوان و به شرط آنکه آن شخص در آن لحظه در استراحت و سکون  باشد، این پیام را دریافت خواهد کرد و به محض دریافت پیام از طرف شما، آن شخص گمان می کند که شما به یادش آمده اید و اصلا متوجه نمی شود که شما در آن لحظه به سویش امواج فکری تان را ساطع نموده اید و درواقع این شما بوده اید که با امواج فکری تان، توجه او را به سوی خود جلب کرده اید. فقط به خاطر داشته باشید که از این توانایی خود هرگز در جهت اغفال و یا تفتیش عقاید دیگران استفاده نکنید که درنهایت موجب تضعیف قدرت تله پاتی شما خواهد شد و همچنین گناهی بزرگ محسوب شده و کیفر معنوی را برای شما به همراه خواهد داشت.


تکنیک ها و نحوه  انجام تله پاتی
1. فرستنده و گیرنده
ما به 2 نفر احتیاج خواهیم داشت. یک نفر فرستنده خواهد بود که سعی می‌کند افکار را انتقال دهد و دیگری گیرنده خواهد بود که سعی می‌کند افکار فرستاده شده را دریافت کند. قبل از آزمایش باید تعیین شود که چه کسی کدام نقش را برعهده دارد وگرنه ممکن است دست آخر هردو یا گیرنده شوند یا فرستنده. در این مقاله فرض می کنیم که شما فرستنده هستید.

2. اعتقاد
اول از همه، بسیار مهم است که هم فرستنده و هم گیرنده هر دو باور داشته باشند که تله پاتی ممکن است. حتی اگر 100 درصد هم باور ندارند اما باید ذهنی باز داشته باشند. در حقیقت بهترین حالت این است که نه تنها شرکت کنندگان باور داشته باشند، بلکه عمیقا تمایل داشته باشند که همچین چیزی اتفاق بیفتد. اگر شک داشته یا ذهن بسته داشته باشید، احتمالا نتایج خوبی عایدتان نخواهد شد.

3. آرامش فیزیکی
تله پاتی زمانی بسیار مؤثر است که هم گیرنده و هم فرستنده از لحاظ فیزیکی ریلکس باشند. درسلامتی بودن هم باعث می شود که بهتر بتوانید تمرکز کنید. سعی کنید وقتی حالتان خوب نیست این تمرین را انجام ندهید. با هر متدی که دوست دارید خودتان را ریلکس کنید. می توانید چند نفس عمیق هم بکشید.

4. آرامش روانی
ذهن‌تان را از افکار ناخواسته پاک کنید. ذهن‌تان را آرام کنید. بگذارید افکار بیایند و بروند اما به آنها وصل نشوید. روی هدف تان تمرکز کنید. از آنجایی که شما فرستنده هستید، تمرکزتان باید روی فرستادن افکار باشد و گیرنده هم باید روی دریافت تمرکز کند. حواستان باشد که هردو چیزی برای حواس پرتی اطرافتان نباشد. یک محیط آرام و راحت حداکثر نتایج را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

5. تجسم
قبل از شروع انتقال، مهم است که مراحل قبلی به خوبی دنبال شده باشند. آنها اساس موفقیت شما خواهند بود. با چشمانی بسته تصویری واضح از دریافت کننده را تصور کنید. تصور کنید که او قدری آن طرف تر از شماست. او را رنگی و درست تصور کنید. احساس کنید که او واقعا آنجاست. اگر بخواهید می توانید به عکس رنگی‌ای از او قبل از انجام آزمایش هم نگاه کنید. این به شما کمک می کند که به درستی او را تجسم کنید.

حال تصور کنید که لوله ای نقره‌ای ذهن شما را به ذهن او متصل می کند. این لوله کانالی خواهد بود که ذهن‌تان از طریقش با ذهن او ارتباط برقرار می کند. تجسم کنید که لوله پر از انرژی است. باور داشته باشید که لوله خیلی مؤثر است و کار را به خوبی انجام می دهد. لطفا توجه داشته باشید که تجسم لوله یک قانون حتمی نیست؛ فقط یک کمک خیلی مؤثر است که به شما کمک می کند تمرکز کرده و یک جهت تعریف شده به افکارتان بدهید. به جای لوله می توانید تصور کنید که پشت تلفن با دوست تان حرف می زنید.

6. انتقال
حال تصور کنید که افکارتان از طریق لوله انتقال پیدا می‌کنند، ازذهن شما به ذهن او. اگر می‌خواهید یک تصویر ذهنی از سیب را انتقال دهید یک سیب قرمز و خوش رنگ و آبدار را تصور کنید که در طی لوله سفر می‌کند. تا جایی که می شود تصویر را زنده تصور کنید. با احساسات تان سیب را شارژ کنید. باور داشته باشید که تله پاتی واقعی است. تمایل داشته باشید که افکارتان به دوست‌تان برسد. احساسی که در حین موفقیت خواهید داشت را تصور کنید. این خیلی حیاتی است. احساسات بسیار قدرتمند بوده و نتایج عالی بدست می دهند. اغلب آزمایش های تله پاتی شکست می خورند چرا که شارژ احساسی نشده‌اند. حواستان باشد خودتان را تحت فشار قرار ندهید. آرام و ریلکس باشید.

7. چه زمانی توقف کنید
وقتی افکارتان را می‌فرستید لحظه‌ای پیش خواهد آمد که عمیقا حس کنید که آن فکر انتقال یافته است. این یک احساس غیر قابل شک است که نمی‌توان تلقین کرد. هر وقت چنین حسی گرفتید کارتان تمام شده. این ممکن است از چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. اگر بعد از 15 دقیقه همچین حسی پیدانکردید می توانید آزمایش را رها کرده و مجددا دوباره امتحان کنید. بیش از آن ادامه ندهید چرا که ذهن‌تان خسته خواهد شد.

8. گیرنده
در طی آزمایش گیرنده باید ذهنش را خالی نگه دارد و سعی کند افکاری را که شما به سویش می فرستید دریافت کند. او نباید خیلی به خودش فشار بیاورد. اینکه خودش را خیلی مجور کند تا انچه شما فکر می کنید را دریابد تلاش های شما را از بین خواهد برد. وقتی ارام و ریلکس باشد ذهنش بهتر دریافت می کند. او چیزهای مختلفی را در ذهنش دریافت خواهد کرد و باید قلم و کاغذی برای نوشتن هر چیزی که به ذهنش می رسد داشته باشد. او احتمالا حس می کند که چیزها را از خودش در میاورد اما اشکالی ندارد. شیوه تله پاتی همین گونه است.

9. نتایج را مقایسه کنید
وقتی که آزمایشات را انجام می‌دهید نتایج را مقایسه کنید. تمام چیزهایی که گیرنده دریافت کرده چک کنید. آیا شامل فکری که شما انتقال می‌دادید هم می‌شود؟ هر چه بیشتر تمرین کنید نتایج هم دقیق تر می‌شوند.

10. آزمایش را تکرار کنید
باید آزمایش را تکرار کنید، یا بلافاصله یا بعدا. اگر به کمی موفقیت رسیده باشید اعتمادبنفس‌تان بالا رفته و احتمالا می‌خواهید که بلافاصله آزمایش را تکرار کنید، اما اگر موفقیتی حاصل نشده بود دلسرد نشده و بعداً امتحان کنید. باید به طور منظم تمرین کنید چرا که تداوم شما را به موفقیت رسانده و بهتر می کند. شما هم چنین باید گیرنده و فرستنده بودن بین خودتان را جابه جا کنید. این به شما می گوید که در کدام نقش بهتر هستید؛ فرستنده یا گیرنده.

نکات کلی

• کوتاه باشد.

• آزمایشات را کوتاه نگه دارید. 15 دقیقه باید کافی باشد. این کار از خستگی جلوگیری می کند. وقتی خیلی پر انرژی هستید قدرت تله پاتی شما در بیشترین حالت است.

• صبور باشید

• یکی از بهترین فاکتورها در این قضیه صبر است. اگر آن ابتدا خیلی موفق نبودید ناامید نشوید. هر آزمایش ذهنی‌ای از جمله تله پاتی قبل از نتیجه گرفتن به کمی تمرین احتیاج دارد. وقتی چند روز امتحان کردید شاهد موفقیت خود خواهید بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 07:08

سلام وعرض ادب
در این مقاله فرمودید قوانین جهان مردگان و انسانهای خواب یکی است.
ما در خواب هیچ هوشیاری نداریم و درخواب دنیایی مبهم و تاریک میبینیم حتاخوابهایی ک میبینیم اصلا واضح وکامل نیست. و قاعده و قانونی ندارد و بی اختیار هستیم و اکثرا خوابها یادمان میرود. یعنی بعداز مرگ هم ب چنین جهانی مبهم وارد میشویم؟ اینکه خیلی بده!

سلام. در مرگ همه چیز واضح و روشن است.

Maryam جمعه 17 آبان 1398 ساعت 22:51

درود و عرض ادب
دوست عزیزم ، مریم جان
میتونید از دروس هفت کالبد و هفت عالم
استاد مطلب برازنده در کانال رادیو متا ، بهره مند بشید راجع به آشنایی با هفت کالبد و هفت عالم و خصوصیات اونها.
با تشکر و قدردانی فراوان از کانال فوق العاده ی مثنوی ارواح و جناب آقای فرامرز ملاحسین تهرانی ارجمند .

با سلام
اگر یافتم حتما استفاده خواهیم کرد.

مریم سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 22:55

سلام و درود فراوان به استاد گرامی.
آیا تفاوتی میان جهان هفتم و هفت آسمان است؟ حتی بعضی ها میگن هفت طبقه آسمان. آخر کدامیک درست هست؟ و لطفا میتوانید نام هر هفت تا را بگید؟ ممنون. من توی کانال شما هم هستم اگر دوست داشتین سوال را با ویس توی کانال قرار بدید تا گوش کنم.

با سلام
ما هفت جهان روحی داریم اما اینکه بعضی ها چه تعبیری از هفت آسمان دارند آن بستگی به نظرات و باورهای خود آنها دارد. اما ازنظر علم روحی هفت آسمان همان هفت جهان روحی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد